«دلنوازان رامش» به تالار رودکی می آیند

تهران (پانا) - آموزشگاه ملک «ارکستر دلنوازان رامش» را به سرپرستی و رهبری سعید جوادی در تالار رودکی به روی صحنه می برد.

کد مطلب: ۸۴۳۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
«دلنوازان رامش» به تالار رودکی می آیند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ارکستر دلنوازان رامش برنامه ای با نام «یاد یار» را به منظور زنده نگهداشتن آثار فاخر موسیقی کلاسیک ایرانی ، به سرپرستی و رهبری سعید جوادی جمعه ١٩ مرداد ٩٧ ساعت ٢١ د ر تالار رودکی روی صحنه می برد.
در این اجرا قطعات ؛ چکاد از پرویز مشکاتیان ، بهار من از تجویدی ، ساغر جوانی و دوره جوانی از جواد لشگری ، تصنیف بیا از حبیب الله بدیعی ، روز بی فردا از انوشیروان روحانی ، نصنیف موج آتش از همایون خرم ، حکایت دل و تک درخت از اسدالله ملک و هوای گریه از جواد ضرابیان اجرا می شود .
سعید جوادی متولد 1355 تهران نوازنده مدرس رهبر ارکستر ، نواختن سنتور را از سال 68 نزد محمور صفدری و سپهر رفیعیان شروع کرد . او زیر نظر استاتیدی چون : پشنگ کامکار ، پژمان آذرمینا ، اسماعیل تهرانی و بهناز ذاکری به کسب تجربه پرداخت، در سال 78 تحصیلات آکادمیک موسیقی خود را زیر نظر دکتر محمد رضا شفیعیان ادامه داد . او در همان زمان از دستورات و راهنمایی های اساتیدی چون استاد جلال ذوالفنون ، استاد علی اکبر شکارچی و استاد عبدالنفی افشار نیا بهره لازم را کسب کرد . همچنین او آواز ایرانی را زیر نظر استاد شاپور رحیمی و آواز کلاسیک را با سرکار خانم آریا زند دوره کرد . وی در سال 2003 موفق به دانشنامه هنری از کنسرواتوار روسیه در سال 2009 از دانشگاه آتاتورک ترکبه گردید . او کنسرت های متعددی را با گروه همایون در داخل و خارج از کشور اجرا کرده است . و از دیگر کارهای او به عنوان ، آلبوم ارکستر موسیقی ایرانی نو ، به رهبری علیرضا مشایخی و حمایت حوزه هنری تهران همچنین تاسیس ارکستر زهی و مضرابی بزرگ استاد ملک در سال 1388 می توان نام برد .
علاقه مندان جهت شرکت در برنامه می توانند با شماره 22844007 اکادمی موسیقی ملک تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار