در چهار سال گذشته

پرداخت350میلیارد معوقه پاداش فرهنگیان مهمترین عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد است

یاسوج(پانا) - معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: پرداخت350میلیارد معوقه پاداش فرهنگیان از سال72تا84 از مهمترین عملکردهای مالی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در4سال گذشته بوده است.

کد مطلب: ۸۴۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت350میلیارد معوقه پاداش فرهنگیان مهمترین عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد است

اردشیر یاری در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه عریض و طویل و اثرگذاری هستیم و حجم مشکلات را در آموزش و پرورش داریم.

وی با بیان این که ۲۰ هزار معلم و ۱۵۰ هزار دانش‌آموز داریم اظهار کرد: معاونت پشتیبانی از پر چالش‌ترین حوزه‌های آموزش و پرورش است که رفاهی و استخدامی انتقالی و تجهیزات با این معاونت است.

این مسوول با بیان این که شرایط سختی را در این ۴ سال تحمل کردیم و به دلیل مشکلات مالی کار بسیار سخت است ولی سعی کردیم که کارهای خوبی‌های رغم مشکلات انجام دهیم.

وی به تغییر چهره مهمانسراها و خانه‌های معلم اشاره کرد و گفت: وقتی که آمدیم ناوگان حمل و نقل دچار مشکل بودیم که وضعیت خوب بود و در دوره نقل و انتقالات مسکلات زیادی داشتیم که نقل و انتقالات ضابطه‌مند شد.

یاری گفت: در بحث استخدام‌ها چهار پنج دوره آزمون برگزار می‌کنیم و حتی یک نفر نمی‌تواند ادعا کند که بحث جریانی دخیل بوده است و در بحث تجهیزات هم رعایت عدالت و انصاف را در ارایه آن‌ها داشتیم.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد در چینش نیروها و مدیران و معاونت‌ها رعایت انصاف صورت گرفته که از همه جای استان مدیر در آموزش و پرورش داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار