پیام تبریک استاندار کردستان بە مناسبت روز خبرنگار

سنندج(پانا)-استاندار کردستان در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۳۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار کردستان بە مناسبت روز خبرنگار

متن پیام به این شرح است:
هفدهم مردادماه که به مناسبت شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار نامگذاری شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و قدردانی از زحمات قشری فرهیخته است که با تلاش بی‌وقفه و‌ شبانه روزی برای آگاهی بخشی به جامعه، ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق مردم یار و همراه مدیران برای اداره بهتر و موثرتر امور می‌باشند.

بی شک، خبرنگاران و اصحاب مطبوعات استان کردستان از جمله کسانی هستند که دل در گرو توسعه، پیشرفت و آبادانی استان در همه ابعاد آن دارند که کارنامه کاری و عملکرد آنان به خوبی موید این مطلب است و امید دارم رسانه‌ها با رویکرد توسعه محوری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در شرایطی که کشور و استان نیازمند همدلی و آرامش بیشتر است با نقد منصفانه به بهبود شاخص‌های توسعه‌ای استان کمک کنند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در استان کردستان برای یکایک آنان از خداوند بزرگ آرزوی سعادت و بهروزی دارم و مطئنم در سایه تلاش و همدلی آینده روشن و توام با تعالی و پیشرفت در انتظار کردستان سرفراز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار