همزمان باروز خبرنگار:

تجلیل ویژه از خبرنگار نوجوان خبرگزاری پانا

بیرجند(پانا) ـ از خبرنگار نوجوان خبرگزاری پانا  در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه نیروی انتظامی  همزمان باروز خبرنگار تجلیل ویژه به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۴۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ویژه از خبرنگار نوجوان خبرگزاری پانا

سردار مجید شجاع در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقش بی بدیل خبرنگاران در حوزه های مختلف اظهار داشت در بحث اطلاع رسانی رسالت بزرگی را بر عهده دارند وی ادامه داد تلاش ها و زحمات خبرنگاران در حوزه های مختلف اجتماعی برای همه شفاف است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: کار خبرنگاری کاری سنگین است اما خبرنگاران با عشق و دل کار میکنند که با هر خطر و تهدیدی سنگر خبر را رها نکرده و کار خود را به درستی انجام میدهند و ما نیز در کنار خبرنگاران علاوه بر اینکه مسئولیم باید یک خبرنگار باشیم.

سردار شجاع افزود: خبرنگار ناظر بر اتفاقاتی است که برای جامعه اتفاق می افتد و خبرنگاران باید از هرگونه خبر در سطح جامعه آگاه باشند تا خبری موثق را در اختیار مردم بگذارند در مقابل اگر یک خبر غیر موثق توسط یک خبرنگار در یک رسانه منتشر شود ممکن است یک جامعه را مریض کند و می توانداعتبار افراد را زیر سوال ببرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت:خبرنگاری شغلی پرخطر، مهم، بادقت، ظرافت و با هوشندی است و لازم است همه اینها در یک خبر دیده شود و چیزی که در یک رسانه نوشته می شود باید مطمئن و درست باشد و تمام ابعاد خبر در آن گنجانده شده است.

گفتنی است در مراسم تجلیل از خبرنگاران , فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از زحمات حدیث حسینی , خبرنگار نوجوان خبرگزاری پانا تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار