در نشست با معتمدان ایلات و عشایر و کهگیلویه وبویراحمد

وزیر اطلاعات: تاریخ حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های مردم لرزبان و عشایر را فراموش نخواهد کرد

یاسوج (پانا) ـ وزیر اطلاعات در نشست با متنفذان و معتمدان ایلات و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های مردم لر زبان و عشایر غیور این خطه و حضور یکپارچه آنان در عرصه‌های حساس سیاسی برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

کد مطلب: ۸۴۳۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر اطلاعات: تاریخ حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های مردم لرزبان و عشایر را فراموش نخواهد کرد

جت‌الاسلام سیدمحمود علوی افزود: تاریخ ایثار رزمندگان این خطه قهرمان‌پرور که نقش‌آفرینی‌هایشان در هشت سال جنگ تحمیلی زبانزد بود را فراموش نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: خدمت کردن به ملتی با چنین ویژگی‌هایی افتخاری بس بزرگ برای مسئولان نظام است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه ترامپ در راس دولتمردان آمریکایی با فشار و تشدید بازی‌های کودکانه و جنگ روانی به دنبال مایوس کردن مردم است، خاطرنشان کرد: ترامپ باید بداند که مردم مقاوم و همیشه بیدار ایران ساده نیستند که فریب نقشه‌های شوم و بازی‌های کودکانه دولتمردان آمریکایی را بخورند.

علوی با بیان اینکه اعتبار بین‌المللی آمریکا با خروج از برجام زیر سوال رفته و ترامپ قافیه را باخته است،گفت: ترامپ اگر به برجام هم برگردد تضمینی برای پیمان‌شکنی آمریکا نیست و ایران بر اساس تجربه گذشته هیچ اعتمادی به مذاکره با دولت آمریکا ندارد .

وزیر اطلاعات تاکید کرد: در این سفر مشکلات و مطالبات مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و برای پیگیری به مسئولین ارائه خواهم کرد.

در این مراسم چند نفر از عشایر اشعاری به زبان لری خواندند و همچنین حکم یکی از عشایر عضو صندوق بیمه روستاییان، عشایر و کشاورزان استان که بازنشسته شده بود از سوی وزیر اطلاعات اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار