پیام تبریک فرماندار اردستان به مناسبت روز خبرنگار

اردستان/اصفهان(پانا)-فرماندار اردستان در پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه اردستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۴۳۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  فرماندار اردستان به مناسبت روز خبرنگار

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

هر حادثه وقتی در چاردیواریِ سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به این که مبلّغان و خبررسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

‌‏ ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی را نباید تنها یک واقعه تاریخی در ذهن به یاد آورد بلکه شهادت این ‏خبرنگار والا نشان از رسالت خطیر خبرنگاران و اثرگذاران عرصه ‏اطلاع رسانی صحیح و دغدغه مندانه در جنگ نرمی است که دشمن علیه ما به راه انداخته و در این بین خبرنگاران نقش حساسی در آشکارکردن حق وحقیقت وایجادوحدت، همدلی و غرور ملی ‏دارند. ‌‌‏خطی که همچنان با شهادت آن عزیزان در عرصه دفاع از دین و حریم ولایت ادامه دارد.

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار‎در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی قرار گرفته و وظیفه پاسداری ‏و حراست از اندیشه ها را بر عهده گرفته اند. ‌‌‏

اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و گرامیداشت نام و یاد شهدای اصحاب رسانه این روز را حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد ومحترم شهرستان تبریک گفته، امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید توفیق و سربلندی شما را از خداوند متعال خواستاریم.

حمید رضا تأملی

فرماندار شهرستان اردستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار