احداث آموزشگاه حاج علی گندمی

یزد (پانا) - آئین کلنگ زنی احداث آموزشگاه حاج علی گندمی با حضور فرماندارشهرستان یزد برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۴۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث آموزشگاه حاج علی گندمی

مصطفی سالاری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: برای ساخت آینده ایران فراهم آوردن زمینه ی تعلیم وتربیت فرزندان ضروری ست که در اولویت سایر مباحث قرار می گیرد.

سالاری اقدام خیر مدرسه ساز جهت احداث آموزشگاه را ستود و تاکید کرد :این حرکت نشانه ی قائل شدن به آینده ی دانش آموزان است.

در ادامه رادمنش عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با ارائه گزارشی از کمک های خداپسندانه خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش بیان داشت: خیرین در سال 96 مبلغ پنجاه میلیارد تومان و در سال جاری 37 میلیارد تومان به آموزش و پرورش استان یزد کمک کرده اند.

وی افزود: به احداث تعداد 360 مدرسه جدید در سطح استان نیاز داریم که تعداد 60 واحد آن باید در بافت های جدید و بقیه تحت عنوان تخریب ساختمان غیر استاندارد قبلی و احداث ساختمان جدید صورت گیرد.

دکتر ارجمندی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه، آموختن درس اخلاق و ادب در فضای فیزیکی استاندارد توسط دانش آموزان را زمینه ساز جامعه سالم کشوری و جهانی دانست و افزود: نیت خیر عزیزان مدرسه ساز باعث تغییرات و اثرات مفید دانش آموزان این مدارس بر فرهنگ و هویت اجتماع می شود.

همچنین اسمعیلی زاده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد از عمل خیر مدرسه ساز تجلیل و تاکید کرد 35 درصد مدارس فعلی نیاز به مرمت و بازسازی دارند که امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم این امر را به مرحله عمل برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار