رئیس سازمان دانش آموزی استان  خراسان جنوبی:

کسب رتبه دوم کشور توسط پیشتازان استان 

بیرجند(پانا)_ رئیس سازمان دانش آموزی استان  خراسان جنوبی گفت : کاروان پیشتازان استان حائز رتبه دوم کشور در اولین جشنواره تخصصی مهارت های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی شد.

کد مطلب: ۸۴۳۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشور توسط پیشتازان استان 

این مطلب را محمد رضا بااطمینان رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در مراسم استقبال و تقدیر از کاروان پیشتازان استان اعلام و ضمن خدا قوت به اعضای کاروان، مدرسان، مربیان و... گفت: این افراد در میان 32 استان مدعی و برخوردار موفق به کسب این رتبه شدند و با وجود کمبودها نشان دادند آن چه سرنوشت ساز است عزت، عشق، اخلاص و باور است.
«با اطمینان» با اشاره به این که امسال سازمان دانش آموزی در راستای نیل به هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان وارد اوقات فراغت این قشر شده است، افزود: امسال در مجموع 24 کانون در قالب اوقات فراغت و به تفکیک جنسیت در استان سازماندهی شد و این موفقیت به طور حتم نتیجه سازماندهی و آموزش های صحیح همکاران در شهرستان هاست.
وی به دعوت 100 دانش آموز نخبه از هر جنسیت و شهرستان های مختلف و به صورت جمعیت دانش آموزی اشاره و اضافه کرد: این افراد سه شب و دو روز در اردوی آمادگی و انتخابی مرکز استان با حضور مدرسان و مربیان حضور یافتند و مسائل آموزشی با اهتمام تمام در اردو پیگیری شد.
وی همچنین از کسب رتبه دوم کشوری در جذب و سازماندهی پیشتازان استان خبر داد و افزود: این موفقیت ها نتیجه همت و عشق دانش آموزان و اعضای سازمان های دانش آموزی، مدرسان، مربیان و... است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هم در این مراسم با بیان این که این روزها خراسان جنوبی به واسطه این موفقیت ها حال خوشی دارد، گفت: شما باعث شدید نام خراسان جنوبی مکرر در مجالس مختلف بر زبان ها جاری و توجه کشور به این بخش از خاک طلایی سرزمین مان معطوف شود.
«جعفری» با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر اعضای کاروان قبل از اعزام افزود: یکی از دلایل ممتاز بودن این رقابت ها رویکرد گروهی آن است چرا که در قالب یک گروه و تیم همه نقش دارند در حالی که رقابت های فردی آسیب های خاص خود را دارد.
وی با بیان این که آموزش و پرورش به معنی عام کلمه متولی پرورش و تربیت فرزندان است و به دنبال رقابت های حرفه ای و انفرادی نیستیم، افزود: می خواهیم در این رقابت ها روحیه خودباوری، دستگیری، کمک و نوعدوستی آن ها تقویت شود.
وی با تاکید بر این که امروز روش های تدریس مبتنی بر کار گروهی است، ادامه داد: امروز شما سرمایه های ارزشمند و در مهارت هایی پنج گانه جزو سرامدان استان هستید که می توانید در کارهای گروهی و موقعیت های ویژه، اضطراری و کلاس درس به بهترین شکل فعالیت کنید.
وی خطاب به دانش آموزان آن ها را امانت هایی دانست و یادآور شد: حتی اگر حائز رتبه دوم نمی شدید ذره ای از ارزشمندی شما کم نمی شد چرا که نفس شما با همین هیبت و شخصیت برای ما عزیز است، هر چند کسب موفقیت نتیجه تلاش ها، عرق ریختن ها و... بوده است.
به گفته وی، این موفقیت برای من مسئول کمی نگران کننده است چرا که شما امانت ها و ظرفیت هایی هستید که هر چقدر برای شما تلاش شود و وقت گذاشته شود به شما بدهکار خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار