سازمان بیمه سلامت در حوزه صیانت از حقوق بیمه شدگان یک سازمان مطالبه گر است

کرج (پانا) - معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت در خصوص صیانت از حقوق بیمه شدگان به منظور افزایش کیفی خدمات و متقابلا پرداخت هزینه های درمانی به موسسات مطالبه گر است .

کد مطلب: ۸۴۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان بیمه سلامت در حوزه صیانت از حقوق بیمه شدگان یک سازمان مطالبه گر است

شاهرخ رامزی معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت کشور که در جمع کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان البرز سخنرانی می کرد گفت: بر اساس ماده 7 قانون برنامه ششم توسعه هرگونه تعهد مازاد بر اعتبار از سوی دستگاهها جرم محسوب می شود و مشمول مجازات ماده 598 قانون مجازات اسلامی است فلذا در این راستا در سال جاری سازمان بیمه خود را موظف می داند در مسیر کنترل و مدیریت منابع حرکت نماید طوری که خدمات بیمارستانی نیز کیفیت خود را حفظ نماید.

وی افزود: انعقاد تفاهم نامه درمان با دانشگاههای علوم پزشکی در سراسر کشور یکی دیگر از دستاوردهای سازمان بیمه سلامت در سالجاری است که که امیدواریم بتوانیم به چشم انداز سازمان در زمینه مدیریت منابع و مصارف بینجامد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هزینه های درمان دربخش خصوصی 20% مربوط به بستری است و 80% هزینه ها در بخش سرپایی است فلذا اعمال مدیریت در این حوزه یعنی دارویی و پارکلینیکی بسیار ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار