مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

نوآوری، مسئولیت پذیری و پایبندی به اخلاق حرفه ای، بخشی از ویژگی های یک خبرنگار

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی  گفت : کار خبرنگار، انعکاس رخدادهایی است که قابلیت خبرشدن و اطلاع رسانی به جامعه را دارد. خبرنگار بایستی با داشتن علم و دانش، تجربه و جسارت و در کنار آن با سرعت، دقت و صحت، بتواند موفق عمل کند

کد مطلب: ۸۴۳۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نوآوری، مسئولیت پذیری و پایبندی به اخلاق حرفه ای، بخشی از ویژگی های یک خبرنگار

طی پیامی مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی 17 مرداد، روز خبرنگار رابه تمامی خبرنگاران و فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

17 مرداد روز خبرنگار، روز گرامیداشت و پاسداشت اطلاع رسانی دقیق، متعهدانه و همراه با رعایت عدالت و اخلاق حرفه ای رسانه است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، این روز را به تمامی فعالان این عرصه پر تلاش، بویژه خبرنگاران فعال در حوزه ورزش و جوانان ، تبریک عرض می کنم.

به راستی نقش موثرخبرنگاران و اهل قلم که با هوشیاری، تیزبینی و آگاهی بخشی، نقش مهم و تعیین کننده ای در بیداری جامعه و تنویرافکار عمومی دارند برکسی پوشیده نیست، به یقین خبرنگاران امین و شجاع به عنوان طلایه داران عرصه قلم و اطلاع رسانی در کشور، از مؤثرترین عوامل شفاف سازی فعالیتها و عملکردهای مثبت و شایسته هر کشور به شمار می روند که پاسداشت آنان وظیفه آحاد جامعه است.

در پایان ضمن تقدیر از تعامل مناسب، دقیق و مبتنی بر چارچوب های قانونی تمامی خبرنگاران و مدیران رسانه ای با جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ، خواهان استمرار این هماهنگی و تعامل بیش از پیش و همچنین امیدوار به توفیقات روزافزون اصحاب رسانه هستم و از ایزد منان برای همه مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سعادت در این مسئولیت خطیر را تمنا دارم.

مهران سرپرست

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

مرداد ماه 97

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار