طرح هجرت می تواند زمینه بالندگی دانش آموزان را تحکیم بخشد

ارومیه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح هجرت به عنوان یک بستر تربیتی مناسب محسوب می شود که در صورت تدبیر و برنامه ریزی صحیح می تواند زمینه بالندگی و تقویت روحیه مشارکت جویی، تعاون و همکاری، بنیه اعتقادی دانش آموزان را تحکیم بخشد.

کد مطلب: ۸۴۳۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت می تواند زمینه بالندگی دانش آموزان  را تحکیم بخشد

جانشین فرمانده سپاه شهدا و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از اجرای طرح هجرت 3 در مدارس شهرستان ارومیه بازدید کردند.

«قدرت اله قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: طرح هجرت همه ساله با مشارکت و همکاری سپاه و آموزش و پرورش و با حضور دانش اموزان بسیجی اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح علاوه بر بحثهای عمرانی، مرمت، بازسازی، تعمیر و بهسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، دانش آموزان در جریان یک کار گروهی و دسته جمعی امر مسئولیت پذیری، مشارکت جویی، و مهارت آموزی را تجربه می کنند.

قاسمی افزود: در راستای عملیاتی نمودن طرح هجرت، تقویت مبنای اعتقادی و اخلاقی، تقویت روحیه همکاری، ترویج فرهنگ کار و تلاش، ایجاد و بسط روحیه مسئولیت پذیری در راستای حفظ و حراست از امکانات آموزشی و پرورشی شکل می گیرد.

وی ادامه داد: طرح هجرت به عنوان یک بستر تربیتی مناسب محسوب می شود که در صورت تدبیر و برنامه ریزی صحیح می تواند زمینه بالندگی و تقویت روحیه مشارکت جویی، تعاون و همکاری، بنیه اعتقادی دانش آموزان را تحکیم بخشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: امسال اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری سپاه شهدا استان با اختصاص 3 میلیارد ریال و جنب مشارکتهای مردمی، طرح هجرت را در 250 فضای آموزشی و پرروشی استان عملیاتی کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بیان کرد: در قالب این طرح بیش از 4هزار دانش اموز بسیجی در طول تابستان نسبت به رنگ آمیزی، شاداب سازی و مرمت فضاهای اموزشی اقدام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار