اصرار دنباله‌دار مالک خونه به خونه بر تبانی و انصراف از تیم‌داری؛ هواداران بابلی فوتبال بر سر دوراهی

(پانا) – مالک باشگاه خونه به خونه که ادعای تبانی نساجی مازندران را مطرح کرده است در حالی به تصمیم خود برای انصراف از تیم‌داری تأکید می‌کند که به نظر می‌رسد بازنده اصلی این تصمیم قاسم حسن‌زاده، مردم بابل خواهند بود.

کد مطلب: ۸۴۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اصرار دنباله‌دار مالک خونه به خونه بر تبانی و انصراف از تیم‌داری؛ هواداران بابلی  فوتبال بر سر دوراهی

رقابت شانه به شانه تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه مازندران در فصل گذشته لیگ آزادگان برای صعود به لیگ برتر سبب شد به هفته آخر مسابقات لیگ آزادگان به تفاضل گل کشیده شود؛ زمانی که خونه به خونه باید در بابل از برق جدید شیراز پذیرایی می‌کرد و نساجی در تهران به مصاف تیم سقوط کرده راه‌آهن می‌رفت. رقابت دو تیم مازندرانی در نهایت با برد قاطع شش بر صفر نساجی و پیروزی دو بر یک خونه به خونه به پایان رسید تا این تیم نساجی باشد که جواز حضور در لیگ برتر را به‌دست می‌آورد.

اما این پایان کار خونه به خونه نبود و آنها بلافاصله پس از پایان رسمی فصل 1397-1396 لیگ آزادگان اتهام تبانی را به هم‌استانی خود و تیم راه‌آهن چسباندند تا تلاش خود برای رسیدن به لیگ برتر را از مسیر دیگری دنبال کنند.

قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه به خونه، در اولین اقدام خود برای اعتراض به آنچه تبانی می‌دانست از حضور در فینال جام حذفی و دیدار با استقلال تهران انصراف داد اما 24 ساعت بعد این تصمیم تغییر کرد و خونه به خونه اعلام کرد که در فینال حضور خواهد داشت. یک روز پیش از دیدار فینال حسن‌زاده امیدواری برای لیگ برتری شدن را یک بار دیگر برای هواداران تیمش به همراه آورد و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مدارک تبانی کامل شده است و به زودی مردم بابل جشن صعود به لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

روند بررسی پرونده طی سه ماه گذشته ادامه داشت اما با نتیجه نگرفتن مالک خونه به خونه در این پرونده آنها ابتدا اول مرداد اعلام کردند از حضور در لیگ آزادگان انصراف داده‌اند، ادعایی که البته طی روزهای گذشته از طرف مسئولان برگزاری این رقابت‌ها رد شد و آنها اعلام کردند که نامه‌ای از سمت باشگاه خونه به خونه به سازمان لیگ آزادگان مبنی بر انصراف از حضور در این رقابت‌ها نرسیده و حتی این باشگاه درخواستی مبنی بر تغییر یک تا دو روزه تاریخ دیدار اول تیمشان در لیگ آزادگان را داشته است. از طرف دیگر هومن افاضلی هم هدایت خونه به خونه را برعهده گرفته و تمرین و تست‌گیری را هم آغاز کرده است.

اما روز گذشته حرف آخر را کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زد و رسماً اعلام کرد که مدارکی اثبا‌شده دال بر تبانی ارائه نشده است و اگر خونه به خونه شکایتی دارد باید از طریق مراجع قضایی به پیگیری آن اقدام کند؛ خبری که با قرار گرفتن روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال امید را برای قاسم حسن‌زاده به کمترین میزان خود رساند.

البته ماجرا برای خونه به خونه با همین خبر هم به پایان نرسید، آنها در حالی که آماده بودند تا برنامه شب گذشته نود به بررسی ادعاهای باشگاه خونه به خونه بپردازد، این آیتم پخش نشد تا مالک باشگاه خونه به خونه یک بار دیگر بر تصمیم قبلی خود پافشاری و با صدور بیانیه‌ای اعلام کند دیگر قصد تیم‌داری را نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد با پافشاری‌های حسن‌زاده روی موضوع تبانی، مردم بابل بزرگ‌ترین شکست‌خورده این جریان هستند. اگر مالک خونه به خونه روی تصمیم خود بماند آنها دو راه پیش رو نخواهند داشت، یا باید مالک جدیدی برای تیم خود دست و پا کنند که در فرصت کم باقی‌مانده امکان آن اندک خواهد بود یا اینکه با انصراف خود از حضور در لیگ آزادگان راهی دسته سوم شوند.

اگر انصراف هم صورت نگیرد و بیانیه‌های قاسم حسن‌زاده تنها در حد حرف باشد، باز هم مردم بابل شکست‌خورده این جریان و جنجال‌سازی هستند. فرصت زیادی تا شروع لیگ آزادگان باقی نمانده و هومن افاضلی تنها چهار روز است هدایت این تیم را برعهده گرفته است؛ فرصت کم برای آماده‌سازی و خرید بازیکنان جدید عواملی است که حتی در صورت انصراف ندادن از حضور در لیگ آزادگان باز هم کار خونه به خونه را سخت خواهد کرد و شاید این فصل کادر فنی نماینده شهر بابل تنها برای بقا در لیگ آزادگان تلاش کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار