گفتگوی مستقیم مدیر کل استاندار یزد با شهروندان

یزد (پانا) - مدیرکل اداره استاندارد استان یزد در راستای حمایت از کالای استاندارد ایرانی، به طور مستقیم با شهروندان یزدی دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
گفتگوی مستقیم مدیر کل استاندار یزد با شهروندان

محمد حسین ماجدی اردکانی، مدیر کل استاندارد یزد به اتفاق دیگر کارشناسان حوزه استاندارد، در یکی از فروشگاه های زنجیره ای مرکز استان حضور یافت و به مدت چهار ساعت، روند تهیه کالا توسط خریداران را نظاره کرد.

بعضی از مشتریان، دلیل خرید کالای های خارجی را قیمت پایی نتر آن ها نسبت به کالاهای مشابه داخلی اعلام کردند،و این نشانگر آن است که در شرایط اقتصادی کنونی کشور و نیز پایین بودن سطح درآمد های مردم قیمت نقش مهمی را در انتخاب کالا ایفا می کند از این رو جادارد که تولید کنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات در سطح جامعه این مورد بسیا مهم را مد نظر داشته باشند.

برخی دیگر از خریداران از نوع بسته بندی و لفاف اجناس و کالاها راضی نیستند، و معتقدند ظرف روغن ها، شوینده ها، جرم گیرها و دیگرتمیز کننده ها از آب بندی لازم برخوردار نیستند و هنگام حمل این دسته از ضروریات به محل استفاده در اثر نشت مایع درون ظرف، به دیگر کالاها و همچنین وسیله حمل و نقل آسیب وارد می کند که لذت و شیرینی خرید را به کام آن ها تلخ می نماید.

تعدای از حاضرین نیز بر این عقیده بودند که حتی کالاهای کم کیفیت ایرانی را باید خریداری کنند تا حرکت چرخ های صنعتی و اقتصادی کشور کند نشود ولی تولید کنندگان باید نسبت به افزایش سطح کیفی تولیدات خود اقدام و دوایر نظارتی مانند استاندارد نیزباید کنترل های خود را بیشتر کند.

شایان ذکر است، خبرنگاران صدا و سیمای مرکز یزد نیز در محل حضور داشتند ونسبت به تهیه گزارش های مردمی و انعکاس دیدگاههای آنان در خصوص شعار سال و خرید کالای ایرانی اقدام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار