اختصاص 2 میلیارد ریال به مجتمع فرهنگی تربیتی اردوگاه وحدت سنندج

سنندج (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری اردو ها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 200میلیون تومان با هدف رفع بخشی از نیازهای مجتمع فرهنگی تربیتی اردوگاه وحدت سنندج خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 2 میلیارد ریال به مجتمع فرهنگی تربیتی اردوگاه وحدت سنندج

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش همراه مسئولان آموزش و پرورش کردستان از اردوگاه وحدت سنندج بازدید کردند.

در این بازدید کنعانی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص موقعیت و وضعیت اردوگاه وحدت قرارگیری آن در کنار سد وحدت و همچنین چشم انداز زیبای آن اشاره کرد.
وی با بیان مشکلات زیرساختی در این زمینه به پیگیری های مستمر سید انوررشیدی مدیر مجتمع و حمایت های اداره کل متبوع اشاره کرد و گفت: برخی مسائل زیرساختی مربوط به خارج از مجتمع است که از آن جمله می توان موضوع گازرسانی،آسفالت مسیر و نیز مشکل دفع فاضلاب را نام برد.
کنعانی ادامه داد: در داخل مجتمع نیز با برخی مشکلات و دغدغه ها مانند لزوم گسترش فضای سبز، تهیه امکانات ورزشی و وسایل بازی برای دانش آموزان و مشکل فاضلاب بخشی از مسیر روبرو هستیم که امیدواریم با پیگیری های نمایندگان و مسئولان محترم وزارت آموزش و پرورش در این بازدید حل و فصل شود؛ ضمن آنکه امیدواریم بتوانیم از استعدادها و پتانسیل های طبیعی اردوگاه به بهترین شیوه استفاده کنیم و بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به فرهنگیان و دانش آموزان داشته باشیم.

در ادامه رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت رفع نیازهای مجتمع و نیز ساماندهی فاضلاب وعده داد مبلغ 200 میلیون تومان برای انجام این امور به مجتمع فرهنگی تربیتی اردوگاه وحدت سنندج اختصاص یابد.

درپایان سید انور رشیدی از تلاشها،پیگیریها و دلسوزیهای استاندار محترم مرادنیا،معاون محترم سیاسی ،امنیتی خوش اقبال ،مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان قربانی کنعانی رئیس محترم ومیرزایی معاون محترم پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج، تمامی اعضای محترم شورای آموزش و پرورش استان و مدیران کل محترم استانی که کمال همکاری رادرراستای مرتفع کردن مشکلات اساسی اردوگاه وحدت که سالهای سال است به جامانده تقدیر و تشکر کرد و بیان نمود که ان شاالله در اسرع وقت امور مربوط به زیرساختهای اردوگاه همچون آسفالت مسیر، تامین آب شرب، دفع بهداشتی فاضلاب ،گازکشی و مخابرات صورت پذیرد، وی همچنین اظهار امیدواری نمود که به یاری خداوند متعال و با سعی و تلاشهای این عزیزان در زمینه رفع کمبودها و مشکلات این مکان فرهنگی، مجموعه خدمتگزار مجتمع فرهنگی وتربیتی وحدت بعنوان محیطی مرفه و سرشار از آرامش میزبان همکاران محترم فرهنگی ،دانش آموزان گرانقدر، همشهریان ارجمند و همچنین مکانی مناسب برای انجام امور فرهنگی و اردویی در سطح شهرستان، استان و ملی باشد.

رابط پانا ناحیه ۲ سنندج: سمیه مدرسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار