معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران؛

کارایی و اثر بخشی مدارس در گرو عملکرد مدیران است

تهران (پانا) - نشست آموزشی اداری و مالی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی و عاملین ذی حساب مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۳۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کارایی و اثر بخشی مدارس در گرو عملکرد مدیران است

یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه کارایی و اثر بخشی در مدارس ما در گرو عملکرد مدیران است، اظهار داشت: مدیران وظایف و عملکردهای مختلف و متعددی دارند که مهارت و اشراف بر قوانین از الزامات کاری مهم آنهاست.

قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران هدف از آموزش، را آماده سازی برای کارکرد بهتر مدیران دانست و افزود: سه محور توسعه دانش، بهبود مهارت و ایجاد و یا تغییر نگرش از جمله ضروریات مباحث آموزشی است .

شهبازبیگی با تاکید بر اینکه یکی از معضلاتی که در سطح مدارس کشور وجود دارد، عدم اطلاع از قوانین به ویژه مباحث مالی و اداری است،تصریح کرد: ضروری است که همه مدیران مدارس آموزش های لازم را از طریق مناطق و متخصصین مسائل مالی و اداری کسب نمایند.

وی یادآور شد: به منظور جلوگیری از تخلفات مالی و اداری ضروری است این آموزش ها به صورت مستمر در سطح مدارس تداوم داشته باشد.

گفتنی است ؛ این جلسه آموزشی در هفته آینده برای نماینده مدیران مناطق در همین مرکز برگزار می گردد و ضرورت دارد پس از آموزش در سطح مناطق به اجرا گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار