در گفت‌و‌گو با پانا

دستیار وینفرد شفر: هواداران استقلال نگران اختلاف امتیاز با پرسپولیس نباشند

تهران (پانا) - بیژن طاهری، دستیار وینفرد شفر، به هواداران استقلال وعده داد در ادامه لیگ اختلاف چهار امتیازی این تیم با پرسپولیس از بین خواهد رفت.

کد مطلب: ۸۴۳۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دستیار وینفرد شفر: هواداران استقلال نگران اختلاف امتیاز با پرسپولیس نباشند

استقلال در دو هفته اول لیگ برتر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت و با دو تساوی زمین را ترک کرد تا در همین ابتدای لیگ اختلافی چهار امتیازی با پرسپولیس صدرنشین سه سال اخیر فوتبال ایران پیدا کند، اختلاف ایجادشده با صدر جدول برای آبی‌های پایتخت باعث شده است تا دیدار با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتربرای آنها مهم و سرنوشت‌ساز شود.

بیژن طاهری، دستیار وینفرد شفر سرمربی استقلال، در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضع استقلال پس از گذشت 2 هفته از لیگ برتر و در آستانه دیدار با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و هیچ مشکلی وجود ندارد. بازیکنان خیلی خوب تمرین می‌کنند تا اولین پیروزی برابر تراکتورسازی را در روز جمعه در لیگ برتر با حضور هواداران کسب کنند. ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد، چرا که کم‌کم بازیکنان جدید با سیستم و تاکتیک‌های شفر آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: سال گذشته وقتی شفر به ایران آمد دو سه هفته طول کشید تا بازبکنان با سیستم این مربی آشنا شوند، بعد از آن کم‌کم همه تاکتیک و روش او را فهمیدند و به خوبی هم اجرا کردند. در ابتدای فصل جدید هم وضع به همین صورت است بازیکنان قدیمی با سیستم او آشنا هستند اما بازیکنان جدید طی یکی دو هفته دیگر کاملا آشنا می‌شوند و با دیگر بازیکنان هماهنگ خواهند شد و ما از این بابت نگرانی نداریم.

طاهری با بیان اینکه خیلی از هواداران از جدایی ستاره‌ها از استقلال نگران هستند، گفت: بازیکنان بزرگی از استقلال رفتند و کسی منکر آن نمی‌شود. بازیکنانی جدا شدند که واقعا مهره‌های کلیدی و در تیم تاثیرگذار بودند. اما استقلال با نبود هیچ بازیکنی ضربه نمی‌خورد، این بازیکنان هستند که در تیم استقلال رشد می‌کنند و بازیکنی این تیم را بزرگ نمی‌کند. به همین خاطر وقتی یک سری بازیکن از استقلال رفتند ما ناراحت نشدیم چرا که این تیم به قدری بزرگ است که بلافاصله بازیکن دیگری جایگزین آن می‌شود.

مهاجم دهه شصت باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد: هفته‌‌های اول لیگ هستیم و شاید یک سری از هواداران استقلال نگران فاصله امتیازی این تیم با پرسپولیس باشند اما من به آنها اطمینان می‌دهم از این بابت جای هیچ نگرانی نیست چرا که تا آخر فصل زمان زیادی باقی مانده است و ما روز به روز بهتر خواهیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار