نایب رئیس شورای شهر اصفهان: برای فرهنگ‌سازی ترافیک از ظرفیت‌های آموزش و پرورش استفاده شود

اصفهان (پانا) - نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: در آموزش و پرورش ظرفیت‌های بسیاری برای فرهنگ‌سازی ترافیک وجود دارد که توجه به آنها از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند.

کد مطلب: ۸۴۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس شورای شهر اصفهان: برای فرهنگ‌سازی ترافیک از ظرفیت‌های آموزش و پرورش  استفاده شود

علیرضا نصر اصفهانی با اشاره به نشست امروز مدیران آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به همکاری مدیریت شهری و آموزش و پرورش در امور مختلف این همکاری در بخش حمل و نقل و ترافیک نیز ادامه می‌یابد.
وی افزود: امروز معاونت حمل و نقل فعالیت‌هایی را مرتبط با آموزش و پرورش انجام می‌دهد که همدلی و صمیمیت میان این دو دستگاه می‌تواند اتفاقات خوب ترافیکی را در شهر رقم بزند.
نایب رئیس شورای شهر اصفهان گفت: در آموزش و پرورش ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که توجه به آنها از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند.
وی افزود: آموزش ترافیک باید از دانش آموزان شروع شود و شرایط برای فرهنگ سازی در این زمینه مهیا است.
نصر اصفهانی گفت: آموزش و پرورش و مدیریت شهری نیازمند همراهی همدیگر هستند و این تعامل می‌تواند اتفاقات خوبی را به دنبال داشته باشد.
وی تصریح کرد: مشکل آلودگی هوا، ترافیک و .. از جمله مسائل امروز شهر ماست که برطرف کردن آنها نیازمند این است که ارتباطات میان دستگاه‌ها روز به روز تقویت شود تا از منابع موجود به بهترین شکل استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار