مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: نقشه مسیر حمل و نقل دانش‌آموزان ترسیم شود

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید نقشه مسیرسرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان با کمک مدیران طراحی شود تا متناسب با شرایط و ظرفیت‌ها از حمل و نقل پاک به ویژه دوچرخه استفاده شود.

کد مطلب: ۸۴۳۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:  نقشه مسیر حمل و نقل دانش‌آموزان ترسیم شود

علی اکبر کمالی با اشاره به نشست مدیران آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها برای آغاز سال تحصیلی حمل و نقل دانش‌آموزان است، هدف ما کاهش دغدغه‌های حمل و نقل با کمک مدیران حمل و نقل در شهرداری است که به دنبال آن کیفیت آموزشی نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان ما موثر است، امروز مباحثی در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت تا فرهنگ ترافیک شهری از کودکی توسعه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید نقشه رینگ و کریدور سرویس‌های حمل و نقل دانش آموزان با کمک مدیران طراحی شود تا متناسب با شرایط و ظرفیت‌ها از حمل و نقل پاک به ویژه دوچرخه استفاده شود.

وی افزود: در ابتدای مهر 350 هزار نفر دانش آموز به مدرسه می‌روند که حضور این دانش آموزان در شهر مسائلی را به دنبال دارد که یکی از مهمترین آنها ترافیک حضور دانش آموزان در مرکز شهر است، 70 درصد آنها با تاکسی و تعداد زیادی با حمل و نقل عمومی تردد می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار