حضور میلیون ها عاشق در حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی آن حضرت

مشهد (پانا ) - حضور وسیع و پر رنگ مردم در حرم هشتمین امام مسلمانان ، علی بن موسی الرضا (ع) در روز زیارتی آن حضرت ؛ هر بیننده ای را به وجد آورد .

کد مطلب: ۸۴۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور میلیون ها عاشق در حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی آن حضرت

دوشنبه 15 مرداد 1397 مصادف با 23 ذی القعده ، روز زیارتی امام رضا(ع) می باشد . حریم مقدس رضوی سرشار بود از انسان هایی که به عشق ضامن آهو از سرتاسر جهان کیلو متر ها راه را گذراندند، تا چند ساعتی را میهمان هشتمین اختر تابناک امامت باشند .

در صحن های مختلف حرم ؛ هر کس با هر زبانی که هست سعی می کند تا مشکلش را به امام مهربانی ها بگوید . هر کس در هر سنی که هست چشم به گنبد طلایی علی بن موسی الرضا دوخته است .

اما در این غوغای پر هیجان زائرین ، کنار دیواره های آینه کاری شده حرم ، پیر زن ها و پیرمرد هایی روی ویلچر نشسته اند و با چشمانی گریان با ضامن آهوسخن می گویند .

میهمانان امام رضا (ع) فقط از شهرستان های اطراف مشهد نیستند ؛ بلکه افرادی امروز به دیدار امام امده اند که از شهر های مختلف ایران و حتی کشور های دیگر هستند . مردمانی از کشور های : عربستان ، لبنان ، عراق و ....

در این میان زائرین کنار پنجره فولاد گویا حال و هوای دیگری داشتند . با دیدن پنجره سبز رنگ فولادی ، صورتشان غرق در اشک میشد و زیر لب کلماتی را زمزمه می کردند .

یکی از مهمانان حضرت که برای اولین بار به زیارت امده بود گفت : این اولین باری است که به حرم امام رضا (ع) می ایم . این بار دیگر واقعا من را طلبید . احساسم اصلا وصف شدنی نیست .ان شا الله که همه مردم بتوانند روزی به پا بوس ضامن آهو بیایند و احساس وصف نشدنی من را درک کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار