میرسلیم: روحانی از ظرفیت حضور در مجلس برای افزایش اعتماد مردم استفاده کند

تهران (پانا) - رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی حضور رئیس جمهوری در مجلس را فرصتی مناسب برای افزایش اعتماد مردم دانست .

کد مطلب: ۸۴۳۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
میرسلیم: روحانی از ظرفیت حضور در مجلس برای افزایش اعتماد مردم استفاده کند

سیدمصطفی میرسلیم در نشست گرامی‌داشت روز خبرنگار که عصر امروز برگزارشد گفت: «نظام جمهوری اسلامی از بهمن 1392 بدعهدی آمریکا را پیش بینی می کرد و برای مصون ماندن از آثار کینه توزی آمریکا و سست عنصری اروپایی ها، سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرد بنابراین باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را کامل اجرا کنیم چرا که اعمال تحریم ها به سال 85 بر می گردد اما با روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید آمریکا، تحریم ها شکل جدیدی به خود گرفت.»

او با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تحریم های همه جانبه اقتصادی علیه ایران افزود: «ستاد ویژه‌‌ای در وزارت خزانه داری آمریکا تقویت شد که در آن ستاد، از تمام ابزارهایی که در طول 12 سال گذشته استفاده کردند و کارایی آن ها را به اثبات رسانده بودند، برای اثربخشی تحریم های جدید، مورد استفاده مجدد قرار دادند.»

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: «توقع ما از اصحاب رسانه این است از شگردهای دشمن مانند تهدیدها، شایعه پراکنی ها و تطمیع غفلت نکند و نسبت به این شگردها انفعال وجود نداشته باشد. باید در جهت خنثی کردن این شگردها هوشیارانه عمل شود تا روحیه عمومی تقویت شود.»

او ترساندن مردم با تهدید تحریم ها و تضعیف روحیه آنها، شایعه کردن شرایط جنگ، سست کردن اعتماد مردم به نظام با بدنام کردن مسئولان کشور، مطرح کردن موضوع دروغین مذاکره بی قید و شرط برای تطمیع کسانی که به سازش گرایش دارند، ایجاد اختلافات داخلی و متزلزل کردن حاکمیت از شگردهای به کارگرفته شده توسط دشمن عنوان کرد.

میرسلیم در پاسخ به سوالی درباره حضور رئیس جمهوری در مجلس گفت: «اگر روحانی از ظرفیت حضور در مجلس استفاده کند، وضع مناسبی برای افزایش اعتماد مردم به وجود می آورد و مشارکت خوبی در حل مشکلات فراهم می آورد.»

او به گفت و گوی امشب روحانی با مردم اشاره کرد و گفت: «من صحبت کردن مستقیم رئیس جمهوری را با مردم ضروری می دانم.»

میرسلیم در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسید اگر شما امروز به جای روحانی رئیس جمهوری بودید چه اقداماتی برای برون‌رفت از مشکلات انجام می دادید، گفت: «قطعا اگر ما رأی می‌آوردیم به لحاظ توجه به مبانی اعتقادی مملکت را بهتر اداره می‌کردیم.»

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: «دولت باید خود را فدای منافع مردم کند و تنها در این شرایط است که گرفتاری‌های مردم کاهش پیدا می‌کند. تا زمانی که بخشی از نمایندگان و دولتی ها زد و بندهایی با هم دارند و در برخی بخش‌های نظارتی فساد و رشوه خواری وجود دارد، مشکلات کشور حل نمی‌شود. »

او درباره مشکلات بازار ارز و سکه هم گفت: «مشکلات ارزی ناشی از اقدامات فردی نیست و مجموعه اقدامات هماهنگ موجب این وضعیت شده است. این مشکلات شبکه‌ای است و فردی نیست بنابراین قوه قصاییه باید در برخورد با فساد تسریع کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار