بادامچیان: طرح مذاکره با ایران، نیاز ترامپ به ایران است

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه طرح مذاکره بی قید و شرط با ایران از سوی ترام را ناشی از نیاز آمریکا به ایران دانست .

کد مطلب: ۸۴۳۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بادامچیان: طرح مذاکره با ایران، نیاز ترامپ به ایران است

اسدالله بادامچیان در نشست گرامی‌داشت روز خبرنگار که عصر امروز برگزارشد گفت: «خبرنگاران باید در خدمت مردم باشند و امروز که با معضل اجتماعی رو به رو هستیم جامعه خبرنگاری رسالت ویژه ای برعهده دارد.»

او با بیان پیشنهاد ترامپ برای مذاکره بی قید و شرط با ایران، گفت: «به اشتباه نگوییم که ترامپ از موضع قدرت و ما از موضع ضعف دنبال مذاکره هستیم. دشمن در وضعیت سخت اقتصادی فعلی با جنگ روانی و خبرهای دلسرد کننده در پی بزرگنمایی مشکلات است. نباید مشکلات داخلی موجب شود که اقتدار کشور دچار آسیب شود.»

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: «امروز نظام جمهوری اسلامی آنچ نان در منطقه حضور مقتدرانه دارد و ترامپ با لجاجتی که دارد نیاز به مذاکره با ما دارد.»

او با طرح این سوال که اگر آمریکا نیاز به ما ندارد چرا می خواهد مذاکره کند گفت: «ترامپ با زبان تهدید جلو آمد، مردم و مسئولان جوابش را دادند، بعد از آن پیشنهاد بی قید و شرط مذاکره را عنوان کرد بنابراین باید بدانید که طرح مذاکره با ایران، نیاز ترامپ به ایران است پس آن را بر عکس نشان ندهیم.»

بادامچیان یادآور شد: «اگر کسانی نتوانستند کشور را درست اداره کنند خودشان صادقانه کنار بروند.»

او درباره طرح سوال از رئیس جمهوری در مجلس گفت: «چرا حقایق را تا به حال بیان نکردید که گفتید می آیید حقایق را بگویید. دولت را مردم برای اداره جامعه انتخاب می کنند. اگر قیمت ارز و سکه بالا می رود دست کیست؟ اگر جنس در گمرک ترخیص نمی شود، دست کیست؟ دولت باید این موارد مبارزه با فساد را اجرا کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار