با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزان دختر استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا)_ دوره آموزشی یاوران ولایت خواهران ویژه فرمانده واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی استان بوشهر در اردوگاه الغدیر سپاه امام صادق (ع) واقع در شهرستان خانه زنیان استان فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۳۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزان دختر استان بوشهر برگزار شد

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : دانش آموزان بسیجی باید با اجرای مطلوب وظایف خود در مدرسه و ایفای نقش به عنوان یک بسیجی، الگویی مناسب در فعالیت‌های مذهبی، علمی، فرهنگی و اجتماعی در بین دانش آموزان باشند.

کرمی بیان داشت : موفقیت این دانش آموزان در عرصه‌های آموزشی و پرورشی می‌تواند مشوقی موثر برای همسالان آن‌ها باشد.

کرمی تاکید کرد : دانش‌آموزان در شناخت ساحت‌های شش‌گانه سند تحول و کاربرد آن در حوزه‌های تعلیم و تربیت تلاش کنند .

کرمی گفت : دانش آموزان به عنوان عنصر اصلی نظام تعلیم و تربیت با شناخت این ساحت ها، مسیر آموزش و پرورش را در انتقال مفاهیم هموار می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تحقق این سند را مبتنی بر به کار بستن تحصیل، تهذیب و ورزش دانست و ادامه داد: اگر این سه واژه به درستی عملی شوند بخش مهمی از اهداف تعلیم وتربیت محقق خواهدشد و دانش آموزان بسیجی دراین حرکت مهم موثر هستند.

وی با بیان اینکه اعتقاد به باور‌ها و مسائل اعتقادی، دانش آموزان را در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس شاخص کرده، افزود: اگر دانش آموزان امروز با اعتقاد به باور‌های علمی و آموزشی خود و اندیشه ورزی و برنامه ریزی صحیح در مسائل درسی بکوشند در عصر خود ممتاز می‌شوند.

حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر نیز بر نقش جوانان بسیجی در دوران انقلاب اسلامی تاکید کرد و بسیج دانش اموزی رایکی از بهترین ظرفیت ها در کنار سایر تشکل ها دانست و بر آمادگی علمی، فرهنگی، اجتماعی واقتصادی دانش آموزان برای مبارزه با توطئه های دشمنان تاکید کرد.

گفتنی است دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزان دختر متوسطه دوم فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان بوشهر در اردوگاه الغدیر سپاه امام صادق (ع) باحضور ناصر کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ، سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ، حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق (ع) ، هیبت الله فرخی مسئول بسیج اداره کل آموزش و پرورش استان و مسوولان بسیج دانش آموزی استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار