امیدوارم نتیجه سریال «پدر» باعث روسیاهی ما نشود

تهران (پانا) - رادیو قرآن در مراسمی از حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تهیه کننده و کارگردان سریال «پدر» تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امیدوارم نتیجه سریال «پدر» باعث روسیاهی ما نشود

به گزارش روابط عمومی این سریال، در این مراسم احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن حضور داشت که در سخنانی با بیان اینکه به عنوان کسی که سال ها در این مسیر گام برداشتم معتقدم بهترین کار برای ارتقای سطح اطلاعات مردم از قرآن، ایجاد انگیزه در میان جامعه است، تاکید کرد: زندگی بدون قرآن معنا ندارد. اگر ما بتوانیم جایگاه قرآن را در جامعه به خوبی معرفی و نیاز قطعی در جامعه ایجاد کنیم دیگر نیازی نیست که مبلغ قرآن باشیم.

وی افزود: چرا که در این صورت خود افراد جذب قرآن می‌شوند. من سال ها آرزو داشتم که چنین سریالی ساخته شود و مردم طعم زندگی با قرآن را تجربه کنند که این اتفاق با سریال «پدر» رخ داده است.

مدیر رادیو قرآن با اشاره به اینکه اگر در سطح جامعه نسبت به چیزی احساس نیاز شود، مردم خود فعال می‌شوند، ادامه داد: این موضوع برای تولید این‌گونه سریال‌ها بسیار موثر است و برخی از دیالوگ‌های سریال «پدر» نیز پیام‌های بسیار خوبی برای مردم است.

ابوالقاسم تصریح کرد: به عنوان عضوی از جامعه قرآنی از عوامل سریال «پدر» تشکر می کنم. در تیتراژ انتهایی سریال آیه های خوبی انتخاب شده و حتی شاهد استفاده دقیق واژه ها توسط حافظان قرآن در این سریال هستیم.

در ادامه عنقا نویسنده و تهیه کننده سریال نیز بیان کرد: از توجه رادیو قرآن به «پدر» ممنونم و امیدوارم نتیجه کار باعث روسیاهی ما در مقابل شما نباشد.

وی یادآور شد: پس از نگارش سریال و آماده شدن نسخه نهایی فیلمنامه، سید حسین امیر جهانی به عنوان یکی از همکاران کنار ما بود و به دلیل درگیری من در تهیه کار، حضور او در نسخه نهایی و در کنار کارگردان بسیار مهم است.

در ادامه توفیقی کارگردان «پدر» با اشاره به اینکه ذات هنر و هنرمند تشنه دیده شدن است، اظهار کرد: زمانی که کاری ساخته می شود و متوجه استقبال مخاطب می شویم خستگی از تن عوامل در می آید. از همین رو از همه به دلیل اینکه با جزییات کار را دیدند تشکر می کنم.

این کارگردان ادامه داد: شاید برای من ساخت این کار با کارهای دیگر تفاوت اساسی داشت؛ جدا از دنیایی تکنیک که در ساختار کارهایمان استفاده می کنیم مفاهیمی در «پدر» وجود داشت که می توانستیم به سادگی از آن بگذریم اما نیازمند اجرای صد درصد درست بود.

وی در پایان تصریح کرد: به تواضع و فروتنی حامد عنقا احترام می گذارم اما او علاوه بر نویسندگی و تهیه کنندگی، طراح کار و صاحب اثر است و من هیچ کدام از صحنه های قرآنی را بدون مشورت او فیلمبرداری نکردم.

در پایان این مراسم از سوی مدیر شبکه قرآن و سازمان اوقاف و امور خیریه از حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با هدایایی قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار