پس از ده سال

مهرداد هویدا در نیاوران روی صحنه می‌رود

تهران(پانا) - آهنگساز سریال «مسافری از هند» جمعه ۱۹ مرداد بخشی از آثار اخیرش را به همراه گروه خود در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند.

کد مطلب: ۸۴۳۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مهرداد هویدا در نیاوران روی صحنه می‌رود

مهرداد هویدا، خواننده و آهنگساز باسابقۀ موسیقی پاپ در کنسرت پیش روی خود با عنوان «شب‌ـ‌ترانه‌ای»آرام با مهرداد هویدا ساخته‌های اخیرش را پس از ده سال اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت در کنار مهرداد هویدا به‌عنوان خواننده و آهنگساز، نوازندگانی چون سروش عمومی ( فلوت)، محمد اطهری (گیتار و هارمونیکا)، علیرضا میرآقا (پرکاشن)، مهدی آقازاده (گیتار)، هومن موسوی (پیانو)، وریا پذیرا (گیتارباس)، و مهدی جعفری (طبلا) به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. «دریغ»، «کوچه»، «مشکل عشق»، «نگاه»، و «صبح است» از جمله قطعاتی‌اند که در این برنامه اجرا خواهند شد.

مهرداد هویدا یادگیری موسیقی را با فراگیری موسیقی ایرانی آغاز نمود و از محضر اساتیدی چون محمد‌علی کیانی‌نژاد، جمشید عندلیبی، مرتضی حنانه و خسرو ظهیرالدینی بهره برد. او به‌واسطۀ علاقه به موسیقیِ شبهه‌قارۀ هند و آسیای میانه سال‌های زیادی را صرف تحقیق و یادگیری بنیادهای موسیقی این مناطق کرد و در این راه از آموزش‌های اساتیدی چون محمدرحیم خوشنواز و برادران دلاهنگ، از بزرگان موسیقی افغانستان، بهره‌مند گردید. نوازندگی چندین ساز شرقی در کنار خوانندگی و آهنگسازی به این هنرمند امکان خلق آثاری متفاوت را داده است.
با شروع مجدد فعالیت موسیقی پاپ در دهۀ ۷۰ او در کنار خوانندگانی چون ناصر عبداللهی، محمد اصفهانی، حمید غلامعلی و... آثار متعددی را اجرا کرد. اجرای تیتراژ چند سریال تلویزیونی در سال‌های پایانی دهۀ ۷۰ و اوایل دهۀ ۸۰ همچون سریال «مسافری از هند» او را به شهرت فراوان رساند. او به‌واسطۀ فعالیت‌های فراوان در عرصۀ موسیقی مشرق‌زمین، چهره‌ای شناخته‌شده در کشورهای همسایه نیز هست.

آلبوم‌های «حیرت»، «لاله گل»، «ترانه‌های غربت»، «کنسرت رومی»، «مسافری از هند»، «رومی ۳» با صدای این هنرمند منتشر شده است.
کنسرت «شب‌ـ‌ترانه‌ای»آرام با مهرداد هویدا، جمعه ۱۹ مرداد، ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» (www.iranconcert.com) رجوع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار