معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

۵۵ درصد تصادفات اردبیل مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز است

اردبیل (پانا) - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه تصادفات اخیر در محورهای شمالی استان هم‌اکنون درصد بالایی را به خود اختصاص داده است، گفت: ۵۵ درصد تصادفات اردبیل مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز است.

کد مطلب: ۸۴۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
۵۵ درصد تصادفات اردبیل مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز است

علی صبحی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: ایمنی راه‌ها به عنوان یکی از مسائل اساسی و قابل توجه است که در این زمینه حفظ جان و مال انسان‌ها بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های موجود باید به شکل مناسب استفاده شود .

وی با اشاره به اینکه تصادفات اخیر در محورهای شمالی استان هم‌اکنون درصد بالایی را به خود اختصاص داده است گفت: در حال حاضر 55 درصد تصادفات اردبیل مربوط به سرعت و سبقت غیرمجاز است که ریشه در نقش عامل انسانی و تخلفات رانندگان در این زمینه حائز اهمیت است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: نظارت و کنترل جدی پلیس به منظور کاهش تصادفات در حال حاضر جزو برنامه‌های ضروری است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در امر توسعه ایمنی راه‌ها جزو استان‌های موفق باشیم .

صبحی تصریح کرد: ناهنجاری رفتاری رانندگان هزینه‌های زیاد در حوزه ایمنی را زیرسئوال می‌برد که به همین منظور نیاز است باید با هوشمندسازی راه‌ها شاهد کاهش تصادفات باشیم که این امر نیز نیازمند تلاش و اهتمام همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است .

وی با اشاره به این که محور سه راهی مشگین‌شهر به پارس‌آباد جزو محورهای اصلی استان است اظهار کرد: اجرای طرح‌های هندسی و مشخصات محور و تبدیل راه اصلی به بزرگراه برای امسال در دستور کار قرار گرفته است که زیرساخت‌های اولیه در این زمینه ایجاد شده است .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد : ارتقای فرهنگ رانندگی با هدف کاهش تصادفات رانندگی ملزوم حمایت همه‌جانبه مسئولان است که در این زمینه تاکنون برنامه‌های مناسبی تدوین شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار