رویکرد اصلی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مدرسه محوری است

ارومیه(پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امسال رویکرد اصلی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، مدرسه محوری و با اولویت تامین نیاز مدرسه و کلاس درس است.

کد مطلب: ۸۴۳۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد اصلی ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش مدرسه محوری است

«بهزاد باقرزاده» اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی امسال با رویکرد تفویض اختیاروتسهیل در برنامه ریزی منطقه ای، طوری تنظیم شده است که ضمن شفافیت وقطعیت در تحقق شاخصها، امکان انعطاف پذیری روش ها و توجه به تفاوتهای منطقه ای و مدرسه ای را فراهم می آورد.

این مقام مسئول، هدف از ساماندهی نیروی انسانی را تامین صددرصدی نیازهای مدرسه وکلاس، افزایش بهره وری منبع انسانی، صرفه جویی درمنابع و هزینه ها و استفاده صحیح از نیروهای موجود و جبران کمبود و خروجی نیروی انسانی عنوان کرد.

وی افزود: برای این منظور نیاز نیروی انسانی گروه معلم وگروه کارکنان تخصصی، پشتیبانی کلیه مناطق 24 گانه استان محاسبه شده و با در نظرگرفتن شاخصهای چهارگانه، طی جلسات جداگانه ای با تمامی مناطق ونواحی استان بر روی تعداد کلی وسرجمع نیروها تفاهم نامه عقد گردیده است تا بر اساس آن به تخصیص نیروهای موجوددرمنطقه وسازماندهی آنها بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: در ساماندهی نیروی انسانی ابتدا باید نیازهای مدرسه وکلاس تامین شود و سپس به نیازهای خارج از مدرسه و ادارات پرداخته شود.

باقرزاده گفت: طبق زمانبندی وبرنامه ریزی صورت گرفته تمامی مناطق و نواحی باید تا آخر مرداد ساماندهی و سازماندهی نیروهای مناطق مورد نظر خود را به پایان برسانند.

وی اذعان کرد: در طی این مدت همکاران گروه طرح و برنامه استان نیز آمادگی دارند نسبت به رفع نیازها و راهنمایی حل مشکلات مناطق اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار