ضرورت تدوین هر چه سریعتر برنامه پنج ساله شهرداری همدان

همدان (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت تدوین هر چه سریعتر برنامه پنج ساله شهرداری تأکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین هر چه سریعتر برنامه پنج ساله شهرداری همدان

حسین قراباغی در کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورا افزود: تدوین برنامه پنج ساله شهرداری نیاز به بهره گیری از متخصصان و استادان مجرب دارد.

قراباغی اضافه کرد: باتوجه به اینکه از تدوین برنامه پنج ساله عقب هستیم به همین منظور در مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا کمیته مالی، اقتصادی تشکیل شده و دارای سه کارگروه است که با حضور استادان دانشگاه و اعضای شورا و معاونت‌های شهرداری تشکیل می‌شود.

قراباغی با تأکید بر اینکه شهرداری از فرصت سوزی‌ها جلوگیری کند، افزود: معاونت برنامه‌ریزی شهرداری همدان باید از ظرفیت این کمیته و کارگروه‌ها استفاده کند و تا چند ماه آینده خروجی مناسبی حاصل شود.

در ادامه رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به اینکه وبگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورا با توجه به رویداد همدان 2018 باید دوزبانه شود افزود: همدان نیازمند کارت شهروندی برای ارائه خدمت به شهروندان است و سیاست مدیریت شهری باید الکترونیکی کردن و ارائه خدمات و برون سپاری خدمات شهرداری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به اینکه فرصت زیادی در اجرای طرح‌ها و تدوین برنامه‌ها نداریم، گفت: نه عمر نوح داریم و نه صبر ایوب که بخواهیم خیلی با آرامش جلسات مختلف کارشناسی تشکیل بدهیم و به نتیجه برسانیم و باید فرصت سوزی نکنیم.

اکبر کاوسی امید اضافه کرد: وقتی که یک سیاست و تصمیمی از طرف شورا گرفته می‌شود، ضمن ابلاغ به موقع به شهرداری به موقع نیز باید اعلام شود که به نتیجه می‌رسد یا نه و برای این موضوع زمان ثابتی مشخص شود که بلافاصله پاسخگو باشند. وی تأکید کرد: اگر مدیری در شهرداری نمی‌تواند در زمان مشخص پاسخگو باشد باید تغییر و تحول صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار