راننده نیسان در آتش سوخت

تهران(پانا)-بامداد امروز یک دستگاه خودروی نیسان در جاده قدیم کرج پس از انحراف از مسیر و برخورد با نیوجرسی‌های کنار جاده شعله ور شد و راننده آن در آتش سوخت.

کد مطلب: ۸۴۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
راننده نیسان در آتش سوخت

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا در مورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 3:30 بامداد امروز وقوع یک مورد حادثه تصادف در محور غرب به شرق جاده قدیم کرج تقاطع ایران خودرو به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و سه ایستگاه از دو مسیر به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه خودروی نیسان وانت به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف شده بود، اضافه کرد: این خودرو در ادامه با نیوجرسی‌های جدا کننده لاین کند رو و تندرو برخورد کرد و سپس شعله‌ور شده بود.

وی افزود: موتور و کابین جلویی خودرو که تنها سرنشین آن راننده بود، شعله ور شد و راننده نیز در حجم زیادی از آتش محبوس بود.

ملکی همچنین با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند، گفت: هویت راننده که فوت او به تایید عوامل اورژانس رسیده بود به علت سوختگی‌های شدید قابل تشخیص نبود و در ادامه آتش نشانان با خاموش کردن خودرو و خارج کردن این فرد در ساعت 3:55 محل را برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور دادند و عملیات به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار