مدیرکل ورزش و جوانان گلستان: گلستان به دنبال خرید امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته ۲ کشور است

گرگان (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: برای تیم‌داری استان گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اسپانسر ورود کرده و به دنبال خرید امتیاز یک تیم لیگ ۲ است.

کد مطلب: ۸۴۳۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان: گلستان به دنبال خرید امتیاز یک تیم فوتبال در لیگ دسته ۲ کشور است

بهمن طیبی اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی در استان گلستان 56 صدم مترمربع است که به دنبال توسعه آن هستیم.

وی افزود: تا پایان امسال بنا داریم 30 تا 40 پروژه ورزشی را در صورت تحقق اعتبارات افتتاح کرده و به بهره‌برداری برسانیم که در این صورت این سرانه مقداری افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به موضوع حمایت شهرداری از تیم بسکتبال شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: برای این تیم باید اعتبارات بیشتری جذب می‌شد که که این اتفاق با حمایت‌های استاندار و شهرداری گرگان محقق شد.

وی درخصوص مشکلات ارزی و عدم توانایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای جذب بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: این مشکل امسال متوجه همه تیم‌های لیگ برتر است که موجب شده توان خرید تیم‌ها کاهش پیدا کند.

طیبی با اشاره به کسب سهمیه لیگ برتر توسط تیم کشتی استان گفت: تیم کشتی استان در لیگ دسته یک قهرمان کشور شد و توانست سهمیه لیگ برتر را بگیرد. هرچند ممکن است از نظر مالی مانند تیم‌های دیگر نتواند شرایط خوبی داشته باشد اما همین حضور و استمرار آن می‌تواند کمک زیادی به این رشته ورزشی کند.

وی در خصوص تیم‌داری استان گلستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان داشت: در این باره استاندار به وعده خود عمل کرد و اسپانسری هم گرفته شد و به دنبال خریدن امتیاز یک تیم فوتبال دسته 2 هستند تا پس از سال‌ها و اتفاقات ناگواری که برای اتکا رخ داد، بار دیگر استان در لیگ فوتبال تیم‌داری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت تیم والیبال گنبدکاووس هم گفت: امسال شهرداری گنبدکاووس متولی این تیم شده است و قرار شد مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری را بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار