نایب رئیس شورای قزوین: پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان راه‌اندازی شد

قزوین (پانا) - رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر و نایب رئیس شورای قزوین از راه‌اندازی پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نایب رئیس شورای قزوین:  پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، زهرا یوسفی رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر و نایب رئیس شورا، در جلسه علنی پارلمان محلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سرلشکر عباس بابائی و همسر مرحومشان سرکار خانم صدیقه حکمت، عضو سابق شورای شهر گفت:

در راستای حمایت از ورزش بانوان و با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه حمل و نقل همسو با محیط زیست و ترویج دوچرخه سواری در بین بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، از طرف اعضای شورای اسلامی شهر پیشنهاد ساخت و راه اندازی یک مرکز دوچرخه سواری بانوان در مجموعه ورزشی محصور شده‌‌ی شقایق به شهرداری ارایه میگردد.

وی افزود: هدف از این طرح افزایش نشاط اجتماعی، ترویج ورزش های همگانی و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری برای همه اقشار خواهد بود.

یوسفی در ادامه به محدودیت هایی که برای ورزش بانوان وجود دارد اشاره کرد و گفت:

با توجه به این محدودیت ها مخصوصا در بخش دوچرخه سواری بانوان و با توجه به فقر زیرساخت های ورزشی در شهر، امیدواریم در سال جاری بتوانیم این پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان را در پیست محصور راه اندازی کنیم تا ضمن ایجاد تحرک بدنی و نشاط، موجبات استفاده بانوان از آفتاب بیشتر را در راستای جلوگیری از پوکی استخوان فراهم کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار