برگزرای دومین جلسه ستاد پروژه مهر ۹۷

دومین جلسه ستاد پروژه مهر 97 با حضور مسئولین کمیته ها در شهرستان بدره برگزار گردید.

ایلام (پانا) - مدیر آموزش و پرروش بدره در این جلسه گفت: مهمترین کار آموزش و پرورش، پروژه مهر است و ضرورت دارد با همکاری تمام ادارات و استفاده ی بهینه از ظرفیت‌های شهرستان فضایی شاداب و مطلوب را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۸۴۳۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه ستاد پروژه مهر 97 با حضور مسئولین کمیته ها در شهرستان بدره برگزار گردید.

دومین جلسه ستاد پروژه مهر 97 با حضور مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضای ستاد در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش بدره تشکیل گردید.

آقای حیدربیگی مدیر اداره و رییس ستاد پروژه مهر 97 شهرستان بدره در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات اعضای ستاد اظهار داشت: اعضای ستاد پروژه مهر تمام تلاش خود را معطوف به برنامه های پروژه مهر 97 نمایند تا بار دیگر شاهد خلق مهری ماندگار در شهرستان بدره باشیم. ایشان همچنین در این جلسه بیان نمود که یکی از مهمترین کارهای آموزش و پرورش، پروژه مهر است و ضرورت دارد با همکاری تمام ادارات و استفاده ی بهینه از ظرفیت‌های شهرستان فضایی شاداب و مطلوب را برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم.

در ادامه این جلسه آقای حسین کاظمی دبیر ستاد پروژه مهر درخصوص فعالیت های انجام یافته کمیته ها گزارشی ارائه نمود و مسئولین هر کار گروه نیز به ارائه گزارش اقدامات انجام شده پرداختند. دراین جلسه بر لزوم مستند سازی فعالیت ها، پیگیری لیست نیازسنجی مدارس، تهیه برنامه زمانبندی سازماندهی همکاران و همچنین نظارت دقیق بر نحوه ی ثبت نام دانش آموزان تأکید گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار