سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه: با احتکارکنندگان و سودجویان برخورد جدی می‌شود

کرمانشاه (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از برخورد با احتکارکنندگان و سودجویان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه: با احتکارکنندگان و سودجویان برخورد جدی می‌شود

محمد ابراهیم الهی تبار، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت:بخشی از اختلالی که در بازار به وجود آمده به دلیل انبار کردن و احتکار کالا توسط سودجویان است. یعنی کالاها موجود هستند ولی برخی افراد سودجود با سودای فروش گرانتر، آن ها را انبار می کنند.

وی تاکید کرد: با صراحت می گویم با این سودجویی ها و منفعت طلبی ها از طریق سازمان تعزیرات و اتحادیه های مربوطه، برخورد جدی و قانونی می شود.

الهی تبار تصریح کرد: باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب مشکلات موجود در بازار عرضه و تقاضا را حل کنیم. در همین راستا دستگاه های متولی باید راهکارهای لازم برای حل مشکلات موجود در بازار را ارایه دهند.

وی خاطرنشان ساخت: استان از یک ظرفیت مناسب در عرصه تولید مرغ برخوردار است و علاوه بر تامین نیاز داخل استان، بخشی از این تولیدات می تواند به کشور عراق صادر شود‌. اینکار زمینه رونق اقتصادی تولید کنندگان این بخش را فراهم کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تاکید کرد: صادرات مرغ استان نیازمند زیرساخت های لازم در حوزه سردخانه و بسته بندی است که جهاد کشاورزی موظف است با یک برنامه ریزی مناسب، زیرساخت های لازم در این عرصه را فراهم کند.

وی گفت: همچنین استان به منظور ذخیره سازی در شرایط اضطراری و تنظیم بازار نیازمند افزایش ظرفیت تونل انجماد طیور است. ظرفیت فعلی حدود ۳۵ تن است که باید حداقل ۶۰ تن ارتقاء یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار