افتخار آفرینی پسران پیشتاز فارس در اردوی ملی

شیراز (پانا) - اردوی ملی پسران پیشتاز تشکیلات سازمان دانش‌آموزی با افتخار آفرینی فارسی ها به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۴۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افتخار آفرینی پسران پیشتاز فارس در اردوی ملی

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در گفت و گو با پانا افزود: پیشتازان فارس در اردوی ملی که با حضور بیش از 1200 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شده بود موفق به کسب دو مقام اول و یک مقام دوم و یک سومی شدند.

محسن کلاری افزود: مقام نخست کشور به تیم مخابرات ، جهت یابی و نقشه خوانی فارس با مربیگری اکبر ابراهیمی و همچنین مقام نخست رژه دانش آموزی به گروه ۳۵ نفره دانش آموزان پیشتاز استان فارس تعلق گرفت.

وی ادامه داد: مقام دوم شور و نشاط اردویی نیز به اردوی دانش اموزان استان فارس اعطا شد که در مجموع فعالیت‌ها، فارس موفق به کسب مقام سوم کشور از بین ۳۲ استان شد.

کلاری اظهار داشت: دانش آموزان فارس با سرپرستی غلامعلی لطفی و مربیگری آقایان سلمان علیمحمدی ، اکبر ابراهیمی ، محمد جواد محقق و محمد کاظمی و محمد گله دارنیا به این اردو اعزام شده بودند.

غلامعلی لطفی سرپرست اردوی دانش آموزان فارس نیز در ادامه افزود: استان فارس در فعالیت های روزانه نیز موفق به کسب دو پرچم افتخار را به تیم های فریاد شادی به مربیگیری سلمان علیمحمدی و امداد و نجات به مربیگیری محمد گله دارنیا را به خود اختصاص دهد.

استان فارس بیش از90 هزار دانش آموز عضو تشکیلات دارد که 45 هزار نفر از آنان پسران پیشتاز هستند. نزدیک به 200 نفر از برگزیدگان پسر پیشتاز در اواخر تیرماه برای انتخابی اعزام به اردوی ملی در اردوگاه دستغیب گرد هم آمدند و 35 نفر از برگزیدگان این اردو به اردوی ملی اعزام شدند.

اردوی ملی پسران پیشتاز از 9 تا 15 مردادماه در اردوگاه باهنر تهران و با حضور بیش از 1200 دانش آموز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار