رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم: پیشتازان قم در اردوی ملی باقدرت ظاهر شدند

قم (پانا) -رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم کسب 2 مقام ارزشمند و 2 پرچم افتخار به وسیله پیشتازان قم را گامی مثبت در روند رو به رشد این استان دانست.

کد مطلب: ۸۴۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم:  پیشتازان قم در اردوی ملی باقدرت ظاهر شدند

ابوالفضل پور محمدیان، رئیس سازمان دانش آموزی استان قم در گفت و گو با پانا، با اشاره به کسب 2 مقام اول و دوم در رشته‌های گره و چوب‌بندی و مخابره و جهت‌یابی اظهار کرد: پیشتازان قم امسال با برنامه منسجم و انگیزه بالا در اردوی ملی پیشتازان شرکت کردند.

وی گفت: دانش‌آموزان قمی بسیار توانمند و پر انگیزه هستند و در پیش اردوهای مختلف پیشتازان با استفاده از اساتید مطرح کشوری که در قم وجود دارند توانستند به این توفیق دست یابیند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قم تأکید کرد: امسال در اردوی ملی توانستیم دو پرچم افتخار دیگر نیز برای استان قم کسب کنیم و پرچم‌های افتخار را بالای سرمان ببریم.

پور محمدیان از کسب پرچم افتخار خلاقیت و نوآوری توسط دانش آموزان قمی خبر داد و از عملکرد مثبت و رو به جلوی پیشتازان قمی ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به برگزاری ارودهای آماده سازی پیشتازان دختر و پسر استان از ابتدای سال تحصیلی قبل، برای حضور در اردوی ملی از نقش ارزنده مربیان و مجامع در کسب افتخارات پی در پی پیشتازان قمی تشکر کرد و گفت: امروز تفکر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان بیش از پیش مورد اقبال همگان قرار گرفته است چرا که با این روند دانش‌آموزان می‌توانند خود را بروز داده و با ایجاد تمرکز بعدی در زمینه درسی سایر ساحت‌های تربیتی را نیز بدست آورند.

پورمحمدیان با اشاره به جمعیت 240 هزار نفری دانش‌آموزان استان نقش و حضور پیشتازان را در برنامه‌های اجتماعی خوب توصیف کرد و خواستار توجه بیشتر به این گروه دانش‌آموزی شد.

35 دانش‌آموز پیشتاز پسر استان قم به سرپرستی احمد رضا بازگشا، مجید وحیدی فر (استاد کشوری چوب بندی و گره زنی)، علیرضا شعبانی (مخابره و جهت یابی)، سید مهدی موسوی (فریاد شادی)، امداد و کمک‌های اولیه (حاج خدا دادی)، صف و نظام‌جمع (محمد چهره قانی) در اردوی ملی شرکت کردند.

اردوی ملی از 10 تا 15 مرداد در اردوگاه شهید باهنر با حضور بیش از 1200 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار