در گفت‌و‌گو با پانا

حسین کعبی: 5 سال بدون حاشیه بودم هنوز هم نمی‌فهمم چرا کمیته اخلاق محرومم کرد

(پانا) – مدافع سپیدرود رشت، محرومیتش از سوی کمیته اخلاق را بدون اخطار قبلی از سوی این کمیته عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حسین کعبی: 5 سال بدون حاشیه بودم هنوز هم نمی‌فهمم چرا کمیته اخلاق محرومم کرد

خبر محرومیت حسین کعبی و محسن مسلمان از سوی کمیته اخلاق که جمعه‌شب در برخی از سایت‌ها منتشر شده بود، شنبه بصورت رسمی اعلام شد تا تیم‌های سپیدرود و ذوب‌آهن بدون حضور کعبی و مسلمان به استقبال دیدارهای هفته گذشته بروند. البته این محرومیت در حالی به صورت موقت اعلام شده که کمیته اخلاق مدعی است پیش از این به کعبی و مسلمان اخطار داده بود.

حسین کعبی بازیکن تیم سپیدرود در گفت‌وگو با پانا درباره محرومیتش از سوی کمیته اخلاق و علت آن گفت: من از موضوع کاملاً بی‌خبرم و هنوز نمی‌دانم چرا من و محسن مسلمان محروم شده‌ایم. خیلی ناراحتم از اینکه چرا باید محرومیت ما اول از طریق رسانه‌ها اعلام شود و بعد خودمان بفهمیم. اگر آنها این قصد را داشتند چرا از همان اول به خودمان نگفتند.

وی ادامه داد: من هر چقدر فکر می‌کنم دلیل محرومیتم را نمی‌فهمم. من سه سال است که در سپیدرود هستم و دو سال قبل از آن هم بازی نکردم، پنج سال بدون حاشیه بودم اما واقعاً متوجه نمی‌شوم که چرا باید محروم شوم.

کعبی در پاسخ به اینکه کمیته اخلاق اعلام کرده بود که بارها به شما اخطار داده است اما توجه نکردید، عنوان کرد: نه اصلاً این‌طور نیست، من هیچ اخطاری دریافت نکرده‌ام. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس و مسلمان هم اخطار نگرفته‌اند. اگر من دور بودم و اخطارها را ندیدم چرا باشگاه پرسپولیس و مسلمان آن را ندیده‌اند.

وی در پاسخ به اینکه شاید دلیل محرومیتتان به خاطر خال‌کوبی بوده است، عنوان کرد: مگر در فوتبال ایران فقط من خال‌کوبی دارم؟ بازیکنان دیگر هم همین‌طور است و من فکر نمی‌کنم این دلیل قانع‌کننده‌ای باشد.

کعبی ادامه داد: چند سال پیش من چهار میلیون جریمه شدم و همان زمان هم آن را پرداخت کردم، شاید پرداخت جریمه برای کمیته مشخص نبوده است و آنها به این خاطر من را محروم کردند. موضوع هر چیزی که باشد من از آن بی‌اطلاعم و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی می‌افتد.

مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران در پاسخ به اینکه چه زمانی به کمیته اخلاق می‌رود، گفت: از این موضوع هم بی‌اطلاع هستم. آنها خودشان باید به من خبر دهند که به کمیته اخلاق بروم و من هم نمی‌توانم سر خود به آنجا مراجعه کنم، در هر حال امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد برای ما خیر و صلاح باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار