نشست منتخبین بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی یزد برگزار شد

پانا(یزد)-نشست معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل با منتخبین بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در سالن شهید ساداتی اداره کل برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۴۳۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست منتخبین بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی یزد برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان یزد در این نشست ضمن تبریک به منتخبین این رقابت ها با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین اظهار داشت : ارتقای علمی و عملی نیروی انسانی شاغل در این حوزه و همچنین نقش معلمان تربیت بدنی در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بسیار مهم است .

"عباس دهقان " هدف از برگزاری این رقابت ها را ارتقاءسطح آمادگی جسمانی و مهارتی معلمان تربیت بدنی و همچنین ارتقاء سطح علمی و بروز رسانی دانش معلمان عنوان نمود.

وی افزود : با شرکت منتخبین در مرحله کشوری و برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها با ایجاد انگیزه در معلمان و شرکت آنها در این رقابت ها فرصت بسیار مناسبی جهت ترغیب معلمان تربیت بدنی به انجام فعالیت های ورزشی و ارتقاء سطح نشاط و شادابی در بین معلمان فراهم شود.

در ادامه رئیس اداره تربیت بدنی نیز گفت : معلمان تربیت بدنی بازوان اجرایی درس تربیت بدنی در مدارس هستند.

" مصطفی خلیلی " ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از مقام آوران این رقابت ها افزود: آمادگی بدنی و اشراف کامل معلم تربیت بدنی به علم روز، یکی از ضروریات کیفیت بخشی به ساعت درس تربیت بدنی است.

شایان ذکر است این رقابت ها در 6 گروه سنی برگزار شد و پس از برگزاری مرحله شهرستان واستانی این رقابت ها ، خانم ها حمیده حدادزاده ، فاطمه میرجلیلی و طیبه رعیت از ناحیه یک، فاطمه السادات موسوی از میبد فاطمه اکرمی از ابرکوه و مهدیه حیدری از ناحیه دو انتخاب شدند.

همچنین در قسمت آقایان نیز ، مصطفی دوست گل از ناحیه یک، محسن کوچک پور از ابرکوه ، حسین خلیلی از اردکان ، رضا خدام از مهریز ، حامد قره چاهی از تفت و مصطفی کریمی از اشکذر به رقابت های کشوری که در شهریور ماه که در استان های اصفهان و اردبیل برگزار می گردد ، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار