مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : اردوی مناطق مرزی وحدت ، همدلی و وفاق را در بین دانش آموزان تقویت می کند

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان در آیین افتتاحیه اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور گفت : برگزاری این اردو باعث تقویت وحدت ، همدلی و وفاق در بین دانش آموزان می شود .

کد مطلب: ۸۴۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : اردوی مناطق مرزی وحدت ، همدلی و وفاق را در بین دانش آموزان تقویت می کند

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در آیین افتتاحیه پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد گفت : بر اساس سند تحول بنیادین ، رسالت آموزش و پرورش ، تربیت انسانهای فرهیخته ، بالنده ، متشخص و مسئولیت پذیر در سطح اجتماع است .

وی افزود : ماهیت برگزاری اردوهای ملی دانش آموزان مناطق مرزی تقویت حس وحدت ، همدلی و وفاق در بین شرکت کنندگان در اردو می باشد و دانش آموزان نیز می توانند به عنوان سفیران فرهنگی پیام این رویداد را به سایر دانش آموزان هم استانی خود منتقل کنند.

قربانی در ادامه گفت : یکی دیگر از ویژگی های برگزاری این برنامه این است که در فضای اردویی و کارگاه هایی که برگزار می شود ، دانش آموزان با آسیب های اجتماعی ، مسائل و زمینه هایی که آینده آنان را تهدید می کند بیشتر آشنا می شوند .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خطاب به دانش آموزان گفت : هر چه با مسئولیت پذیری اجتماعی بیشتر آشنا شوید ، هویت دینی ، هویت تربیتی و هویت پاسداری از میهن نیز بیشتر می شود و شما همانند حصار حصینی هستید که در اطراف کشور با استحکام و صلابت و هویت دینی و ملی از میهن خود پاسداری می کنید .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد دانش آموزان شرکت کننده در اردو به ویژه از کارگاه هایی تشکیل شده ، نهایت استفاده را برده و ضمن بهره گیری از نتایج و دستاوردهای آن ، با تبادل تجربه ، به وفاق ملی در سطح کشور کمک کنید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار