رئیس کل دادگستری استان تهران:

قوه قضاییه با عناصر فاسد اقتصادی قاطعانه برخورد می کند

تهران (پانا) - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دستگاه قضایی به حکم وظیفه شرعی و قانونی، و با عملکرد جهادی خود با عناصر فاسد و اخلالگر در عرصه اقتصادی، قاطعانه برخورد می کند.

کد مطلب: ۸۴۳۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
قوه قضاییه با عناصر فاسد اقتصادی قاطعانه برخورد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی روز یکشنبه در دیدار با دو تن از ایثارگران دلاور هشت سال دفاع مقدس و خانواده های آنان افزود: کشور ما هم اکنون در شرایط ویژه و جنگ اقتصادی قرار گرفته است و عده ای افراد سودجو با سوء استفاده از وضعیت فعلی جامعه، زندگی را بر اقشار مختلف غیر قابل تحمل می کنند.

اسماعیلی از قضات و کارکنان دادگستری کل استان تهران خواست تا با روحیه مشابه روحیه غیورمردان هشت سال دفاع مقدس، نسبت به انجام وظایف خطیر خود در راستای اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه مبادرت کنند تا انقلاب اسلامی از این گذر تاریخی نیز به سلامت عبور کند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این دیدار اظهار داشت: در این برهه از زمان که دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای جهانخوار، در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر لحظه به توطئه چینی مشغولند، لازم است در چنین شرایط حساس، مردم همیشه در صحنه با بصیرت کامل و با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) ضمن حفظ وحدت و هوشیاری، برای حراست از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار