در چهارمین نشست شورای آموزش‌وپرورش استان مطرح شد:

تسهیلات 20 میلیون تومانی به سوادآموزان کهگیلویه و بویاحمد پرداخت می‌شود

یاسوج(پانا) ـ رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نخستین مرحله پاداش آموزش سوادآموزی مبلغ 500 هزار تومان تا 20 میلیون تومان تسهیلات به سواد آموزان استان پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۳۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تسهیلات 20 میلیون تومانی به سوادآموزان  کهگیلویه و بویاحمد پرداخت می‌شود

احدالله امیری امروز ظهر در چهارمین نشست شورای آموزش‌وپرورش که به ریاست استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در نخستین مرحله پاداش آموزش سوادآموزی مبلغ 500 هزار تومان تا 20 میلیون تومان تسهیلات به سواد آموزان استان پرداخت می‌شود.
امیری افزود: حدود 2 هزار و 600 نفر به‌عنوان بی‌سواد در سطح استان وجود دارد که از این تعداد به حدود هزار و 500 نفر در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی تسهیلات پرداخت می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز از اداره کل آموزش‌وپرورش استان خواست شهرستان کهگیلویه را به‌عنوان پایلوت طرح سوادآموزی در نظر بگیرد و در این زمینه برنامه عملیاتی خود را در نشست آینده شورای آموزش‌وپرورش ارائه دهد و این طرح به‌تدریج در کل استان تعمیم یابد.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز اعتبار خوبی را برای این موضوع اختصاص دهد تا هرچه سریع‌تر شاهد کاهش آمار بی‌سوادی در شهرستان کهگیلویه باشیم.

در پایان این نشست دستگاه‌های اجرایی که با آموزش‌وپرورش استان همکاری داشتند مورد ارزیابی قرار گرفتند که از اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اقامه نماز و صداوسیمای استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار