واژگونی تریلی مواد اولیه صنایع غذایی جاده اسلامشهررابست

اسلامشهر (پانا) - مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از واژگونی تریلی حاوی مواد اولیه صنایع غذایی در جاده احمد آباداسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی تریلی مواد اولیه صنایع غذایی جاده اسلامشهررابست

یوسف منطقی در این رابطه اظهار کرد: امروز چهاردهم مرداد97به دنبال تماس راننده یک دستگاه تریلی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اسلامشهر،آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: این تریلی حاوی مواد اولیه صنایع غذایی به صورت مایع بود و براثر این حادثه جاده احمد آباد در منطقه اسلامشهر کاملا بسته شد.

منطقی تصریح کرد: این حادثه هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشت و فقط به دلیل مایع بودن بار تریلی احتمال لغزنده شدن جاده وجود داشت که با حضور به موقع ماموران محل پاکسازی و ایمن سازی شد و آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم هشدار دهنده، صحنه حادثه را ایمن کردند و پس از آن با حضور جرثقیل ۵۵ تنی آتش نشانی، این تریلی را به حالت اولیه برگرداندند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر دلیل احتمالی این واژگونی را قیچی شدن تریلی اعلام کرد و گفت: این تریلی توسط ماموران در حال به حالت اول بازگردانده شد و علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی قراردارد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار