سقوط قیمت سکه و طلا

تهران (پانا) - قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار تهران ریزش داشت به طوری که نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴۳۶ هزار تومان افت کرد.

کد مطلب: ۸۴۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سقوط قیمت سکه و طلا

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز یکشنبه چهاردهم مردادماه ۹۷ در بازار تهران با کاهش ۴۳۶ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با رقم ۳ میلیون و ۵۱۹ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰ هزار تومان افت به ارزش ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۵۰ هزار تومان کاهش یک میلیون و ۷۷۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۰ هزار تومان افت به ارزش ۹۲۲ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۵۰۱ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان افت به ارزش ۲۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد.

با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۱۲ تومان قیمت خورد. هر یورو بدون تغییر ۵ هزار و ۱۰۴ تومان و هر پوند نیز ۵ هزار و ۷۳۶ تومان ارزش‌گذاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار