فرمانده ناجا: هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد

تهران (پانا) - فرمانده ناجا با بیان اینکه هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد، گفت دشمن مردم ایران، قدرت، بنیه دفاعی و نیروهای مسلح ما را نشناخته است.

کد مطلب: ۸۴۳۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ناجا: هیچ مشکل امنیتی در کشور وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، اظهار کرد: امنیت موجود در کشور به رغم وجود تنوع قومیت، مذهب و عقاید مختلفی که خیلی مطلوب در کنار هم جمع شده‌اند به دست آمده است. نعمت بزرگ امنیت،حاصل خون شهداست و همه وظیفه پاسداری از آن را بر عهده داریم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه پلیس در برقراری امنیت سهم موثری دارد، یادآور شد: همه دستگاه‌های مسئول در این امر مهم دخیل هستند و با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هوشمندی مردم، حضور دستگاه‌های اطلاعاتی، قضائی و شورای تامین در صحنه‌های مختلف منجر به برقراری و حفظ آرامش و امنیت در کشور شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که با وجود طوفان‌های سهمگین همچنان مستحکم ایستاده و برخی تحرکات نمی‌تواند به پایه‌های استوار این نظام خدشه‌ای وارد کند، افزود: دشمنان به دنبال بی‌ثبات کردن کشور هستند ولی به لطف خداوند متعال، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، ایستادگی مردم و جانفشانی نیروهای مسلح هرگز نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نقشه‌های شوم دشمن هر روز پیچیده‌تر از گذشته می‌شود در قبال آن ما نیز افزایش امکانات و اشراف اطلاعاتی بیشتری نسبت به گذشته به دست آورده‌ایم و خداوند متعال را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که از نعمت امنیت برخوردار است.

سردار اشتری با انتقاد از سخنان رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری کم عقل آمریکا که مردم ایران را تهدید می‌کند، روزی مانند دیگر روسای جمهوری این کشور کنار رفته و منفور مردم دنیا خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام ضرورت آمادگی هرچه بیشتر مردم، مسئولان، اعضای شورای تامین استان‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، اطلاعاتی و قضایی گفت: بایستی بیش از گذشته هوشیار بوده و هر حرکتی را زیر ذره‌بین قرار دهیم و نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

این مقام عالی انتظامی ادامه داد: تجربه ثابت کرده ملتی که بر خداوند توکل و بر ائمه اطهار(ع) توسل دارد و انسجام داشته و از ولی فقیه پیروی می‌کند، هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد و قطعا پیروز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت با وجود همه سختی‌ها، تحریم و تهدیدات همچنان پای انقلاب و آرمان‌های حضرت امام (ره) ایستاده‌اند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

سردار اشتری عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان دست به توطئه‌های مختلفی از جمله ایجاد بحران در نقاط مرزی و جنگ تحمیلی زدند؛ در مقطعی جنگ بر ما تحمیل شد که آمادگی نداشتیم و امکاناتی که بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم نیز وجود نداشت.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان و حمایت کشورهای مختلف از جمله آمریکا به جنگ ما آمد اما مردم به لطف خداوند، هدایت‌های امام راحل و ایثارگری و از خودگذشتگی توانستند پیروز شوند.

این مقام ارشد انتظامی، جنایت های منافقان در دهه 60 را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: در برخی از آن روزها 50 نفر در 50 نقطه مختلف کشور به دست این گروهک ترور می شدند؛ وجود 17 هزار شهید ترور آن دوران، نشان دهنده اوج جنایت‌های منافقان است اما مردم استقامت کرده و در مقابل توطئه‌های دیگر نیز ایستادگی کردند و به طور قطع امروز نیز پیروز میدان خواهند بود.

سردار اشتری به اهمیت استان قم در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: این شهر به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و مردم شهید پرور و ولایت مدار، ویژگی خاصی برای کشور دارد به گونه‌ای که اگر تعابیر رهبر معظم انقلاب در وصف مردم متدین قم مطالعه شود، پی می‌بریم که این مردم چقدر حق به گردن مسئولان دارند و آنها نیز باید قدردان مردم قم باشند.

وی با تاکید به اهمیت خاص استان قم، افزود: سردار آقاخانی که از فرماندهان متدین، ولایی، دلسوز و باتجربه است به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان منصوب شده تا با عنایت حضرت معصومه(س)، هدایت‌های مراجع معظم تقلید و حمایت و همراهی مسئولان استان بتواند در راستای نظم و امنیت بیش از پیش استان، زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت کند.

این مقام عالی انتظامی ضمن قدردانی از زحمات سردار مجتبایی فرمانده سابق انتظامی استان، گفت: وی در طول دوران مسئولیت خود خدمات بزرگ و شایسته ای انجام داد و توانست قم را در بسیاری از شاخص‌های امنیتی ارتقاء دهد البته این مهم حاصل تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار