شش نمایش خارجی در جشنواره نمایش عروسکی به صحنه می‌روند

تهران (پانا) - شش نمایش خارجی از پنج کشور در بخش بین‌الملل هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک به صحنه می‌روند.

کد مطلب: ۸۴۲۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ستاد خبری جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، در این دوره از جشنواره نمایش‌هایی از کشورهای فرانسه، هلند،کروواسی، افغانستان و تایوان اجرا خواهند داشت که از میان آنها کشور فرانسه با دو نمایش متفاوت از دو گروه نمایشی مختلف، حضور دارد.

بر همین اساس، نمایش "پادشاه سرگردان" به نویسندگی و کارگردانی ژان باتیست پوش و " نمایش کوچکی از پایان دنیا " به نویسندگی لارن کاییون، ازکیل گارسیا-رومئو و کارگردانی ازکیل گارسیا-رومئو نمایش‌هایی هستند که از فرانسه مهمان این دوره از جشنواره‌اند.

"اگزوویا" به نویسندگی و کارگردانی شارلوت پوییجک-جولن از کشور هلند، دیگر نمایشی است که در این دوره از جشنواره به صحنه می‌رود.

کشور کروواسی هم با نمایشی با نام"واندالاواندا" به نویسندگی جلنا توندینی و کارگردانی مورانا دولنک ، دیگر میهمان خارجی جشنواره هفدهم نمایش عروسکی است. همچنانکه تایوان با نمایش " سفر به غرب: آشوب در قصر شیشه ای " به نویسندگی چیه-شنگ وو و کارگردانی یانگ-چین لین ، در جشنواره حضور دارد.

و سرانجام اینکه "سیه موی و جلالی" به نویسندگی و کارگردانی کاوه آیریک از افغانستان نیز دیگر نمایش آسیایی است که در بخش بین‌الملل جشنواره امسال اجرا خواهد داشت.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود. همچنین سایت جشنواره نمایش عروسکی به نشانی اینترنتی festival.tehranmobarak.com در بردارنده جزییات برگزاری این رویداد هنری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار