فرماندار اسلامشهر خبرداد :

سرمایه گذاری قابل توجه بخش خصوصی درحوزه درمان وسلامت اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در نخستین جلسه مجمع سلامت شهرستان بیان کرد: در سالهای اخیر بخش خصوصی سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه درمان وسلامت در شهرستان اسلامشهر داشته و امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی در اختیار شهروندان قرار دادیم .

کد مطلب: ۸۴۲۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمایه گذاری قابل توجه بخش خصوصی درحوزه درمان  وسلامت اسلامشهر

در این جلسه ،امیراله حقیقی در سخنانی اظهار کرد: مجمع ملی سلامت سال گذشته به دستور رئیس جمهور آغار بکار کرد و با تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان مجمع سلامت استانها و شهرستان ها نیز به مرور در حال تشکیل هستند.
وی در ادامه با اشاره به نگاه ویژه دین مبین اسلام به دو مقوله مهم امنیت و سلامت گفت: در چشم انداز ۲۰ ساله کشور نیز به امر سلامت به عنوان یک موضوع مهم و اساسی توجه شده است.
حقیقی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان می تواند تنها در ۲۵ تا ۳۰درصد مسائل بهداشتی و سلامت نقش ایفا کند، افزود: ۷۰ تا ۷۵ درصد دیگر موضوعات مربوط به این حوزه، به مشارکت همه دستگاهها و آحاد مردم مربوط می شود.
رئیس مجمع سلامت شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در سالهای اخیر بخش خصوصی سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه درمان در شهرستان داشتیم و امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی در اختیار شهروندان قرار دادیم.
فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر پرداخت و گفت: راه اندازی این بیمارستان می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای درمانی ساکنان این شهرستان و محدوده جنوب غرب استان تهران را پوشش دهد.
همچنین در ادامه این جلسه سلمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر نیز در سخنانی با بیان اینکه شاخص های حوزه سلامت گسترده شده و به حوزه بهداشت و درمان محدود نمی شود ،گفت: با رشد تکنولوژی درحوزه سلامت هزینه درمان نیز در کشورمان بالا رفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه ۲۳ میلیارد تومان در سالهای اخیر جهت احداث، نوسازی و تجهیز مراکز سلامت شهری و روستایی اسلامشهرهزینه شده، گفت: سهم خیرین حوزه سلامت نیز در این زمینه ۴ میلیارد تومان بوده است.

شایان ذکر است ،در این جلسه که فرشاد، قائم مقام معاون اجتماعی وزیر بهداشت و درمان، رستمیان، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی، معاونان سیاسی ،انتظامی و امور فنی و عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه حضور داشتند، از تعدادی فعالان و خیرین حوزه سلامت تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار