رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق یزد: ایران کم بارش ترین کشور دنیاست

یزد (پانا) - رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان در نشست با خبرنگاران که به مناسب روز خبرنگار برگزار شد گفت: استان یزد در کشور کم آب ترین استان است و مردم باید با صرفه جویی خود این بحران را مدیریت کنند.

کد مطلب: ۸۴۲۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق یزد: ایران کم بارش ترین کشور دنیاست

محمد حسن صباغ زادگان در نشست با خبرنگاران که در ساختمان برق منطقه ای صبح امروز برگزار شد کار خبرنگاری را با توجه به مشگلاتی که دارد سخت خواند و گفت: کار خبرنگاری یک نوع از خود گذشتگی محسوب می شود که می تواند با این کار مشگلات مردم را تا وقتی که برطرف شود پیگیر باشد که موجب عکس العمل خوبی در جامعه می باشد.

وی از اهمیت کار خبرنگاری گفت و اشاره داشت: خبرنگار با توجه به اهمیتی که دربین مردم دارد می تواند نقش مهمی را در افشای چهره استکبار، انعکاس اقدامات دولت در جامعه را داشته باشد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان تصریح کرد: صنعت آب و برق استان با کمک شما خبرنگاران و اصحاب رسانه توانسته است بحران جدی آب و برق استان را تا حدی مدیریت کند که این موضوع از اهمیت شغل خبرنگاری خبر می دهد.

صباغ زادگان در ادامه بیان داشت: امروزه پیشرفت بشر و مکانیزه شدن وسایل موجب بالارفتن سطح توقعات مردم از ما شده است و این امر باعث پیشرفت ما در صنعت آب و برق از زمان انقلاب تا به حال را در پی داشته است و ما تا به امروز توانسته ایم زیرساخت های مناسبی را برای این صنعت ایجاد کنیم.

وی با اشاره به ایجاد زیر ساخت های انجام شده در اداره آب و برق استان یزد افزود: امکان جدایی مردم با برق نیست برای همین با تلاش شبانه روزی مسئولان صنعت آب و برق و همکاری شما خبرنگاران که بازوی هر روابط عمومی حساب می شوید آب و برق استان قطع نشود.

مدیرعامل برق منطقه ای یزد گفت: کم بارش ترین کشور در دنیا کشور ایران است و کم آب ترین استان در کشور استان یزد است پس باید با صرفه جویی آب و برق این مشگل را تا زمان حل آن مدیریت کنیم.

صباغ زادگان در پایان بیان داشت: همچنان که ما از مردم انتظاراتی را داریم مردم هم مشگلات و حرف هایی را دارند که این وظیفه شما خبرنگاران است تا این مشگلات را به دست ما برسانید و پیگیر این موضوعات تا زمان حل آن ها باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار