تجربه های ناب در اردوهای دوستی کانون‌‌های دانش‌آموزی هلال احمر

کرمان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از میزبانی سومین دوره اردوهای دوستی منطقه شرق و جنوب‌شرق کشور با حضور 150 نفر از دبیران برتر کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر ویژه دختران در اردوگاه شهید باهنر ماهان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۲۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تجربه های ناب در اردوهای دوستی کانون‌‌های دانش‌آموزی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح با اعلام این خبر افزود: با توجه به رسالت خطیر و مهم جمعیت هلال احمر در امر ترویج و نشر فرهنگ بشردوستی در میان اقشار جامعه، سازمان جوانان هلال احمر به عنوان عامل اصلی در جذب و نگهداری مخاطب در این نهاد مردمی و بشردوستانه اقدام به اجرای طرح اردوهای بشردوستی در میان دبیران و اعضای برتر کانون‌های دانش‌آموزی در سطح مدارس کشور کرده است.

فلاح با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه ملی اظهار کرد: اردوهای دوستی باعث توانمندسازی دبیران، افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج صلح و دوستی و ارتقای اعتماد به نفس در میان دانش‌آموزان می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی جمعیت هلال احمر استان کرمان در برگزاری سومین دوره اردوهای دوستی ویژه اعضای کانون‌های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر گفت: آخرین مرحله از این اردوها از مورخ 12 لغایت 16 مردادماه سال جاری با حضور 150 نفر از دبیران و اعضای فعال کانون های دانش آموزی دختران از استان های فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی، یزد و کرمان در اردوگاه شهید باهنر ماهان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی، امدادی، آموزشی در این اردو اظهار داشت: دبیران و اعضای کانون های دانش آموزی شرکت کننده با حضور در کارگاه های آموزشی و تربیتی با سرفصل هایی همچون آشنایی با استان کرمان، مهارت‌های روبه‌رویی با آسیب‌های اجتماعی و ساختار تشکیلاتی کنگره دانش آموزی آشنا می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای مسابقات و بازی‌های فکری، بومی، ورزشی، گنج‌یابی و همچنین رصد ستارگان بخش دیگری از برنامه‌های تدوین شده در این اردوی فرهنگی و آموزشی است.

رضا فلاح در پایان با اشاره به بازدید‌های تفریحی و سیاحتی ویژه شرکت‌کنندگان در این اردو تصریح کرد: بازدید از آیین پهلوانی، حمام گنجعلیخان، بازار کرمان، موزه دفاع مقدس و همچنین کوهپمایی در مسیر آبشار سکنج ماهان همراه با آموزش نقشه خوانی و جهت یابی از سایر فعالیت های این اردوی دوستی خواهد بود.

لازم به ذکر سومین دوره اردوهای دوستی دبیران و اعضای برتر کانون های دانش آموزی هلال احمر ویژه پسران از مورخ 16 لغایت 20 مردادماه جاری با حضور استان های مذکور در اردوگاه شهید باهنر ماهان نیز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار