معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، الگوی فعالان عرصه تعلیم و تربیت است

سمنان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، الگوی فعالان عرصه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۸۴۲۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، الگوی فعالان عرصه تعلیم و تربیت است

بازرسان استانی از روند اجرایی ثبت نام مدارس شهرستان گرمسار و فعالیت های کارگروه های پنج گانه پروژه مهر بازدید به عمل آورده و سپس در نشستی تخصصی و با حضور سرکار خانم مریم حدادی معاون آموزش ابتدایی مدیر کل به گفت و گو پیرامون نظام تعلیم و تربیت و پروژه مهر و ستاد ثبت نام پرداختند.

مریم حدادی در سخنانی بابیان اینکه حضرات معصومین(ع) الگوی بشریت هستند، افزود: پیروی از آنان سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، الگوی فعالان عرصه تعلیم و تربیت است و نقشه راه در رسیدن به اهداف عالی نظام تعلیم وتربیت است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان سمنان همچنین خاطرنشان کرد: تشکیل کارگاه های آموزشی ویژه مدیران و معلمان، یکی از راه های اجرای موفق طرح های وزارت آموزش و پرورش می باشد.

حدادی ضمن اشاره به پروژه مهر بیان کرد: هدف پروژه مهر، برنامه ریزی، ساماندهی و ایجاد شرایط مناسب جهت حضور دانش آموزان در مدرسه است و در این راستا اولیاء دانش آموزان نیز می توانند یاری دهنده مدرسه باشند.

علی زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار در سخنانی اظهار داشت: برنامه ریزی، اتحاد و همدلی و تلاش رمز موفقیت است و شرط دست یابی به هدف های نظام آموزش و پرورش که همان ارتقاء علمی و اخلاقی فرزندان ایران زمین است.

وی در ادامه گفت: مشاوره به همکاران در جهت توسعه نظام آموزش و پرورش هدف اصلی نظارت و ارزیابی است و در این راستا تعامل بیشتر فرهنگیان و تشکیل نشست های تخصصی بسیار موثر خواهد بود.

علی زمانی در پایان با تاکید بر تعامل بیشتر والدین دانش آموزان با آموزشگاه، تصریح کرد: اولیاء دانش آموزان می توانند نظام آموزش و پرورش را در مسیر توسعه یاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار