پس از تحمل دوران سخت بیماری؛

رئیس انجمن روابط عمومی ایران به دیار باقی شتافت

سمنان (پانا) - «میرزابابا مطهری‌نژاد»، رئیس انجمن روابط عمومی ایران پس از تحمل دوران سخت بیماری به دیار باقی شتافت.

کد مطلب: ۸۴۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس انجمن روابط عمومی ایران به دیار باقی شتافت

استاد میرزابابا مطهری‌نژاد یار و همراه همیشگی عرصه رسانه و روابط‌عمومی، ظهر امروز پس از تحمل دوران سخت بیماری به دیار باقی شتافت.

مرحوم مطهری‌نژاد، رئیس انجمن روابط عمومی ایران بود و پس از مدتی تحمل بیماری، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

مدیرکل روابط‌عمومی وزارت پست و تلگراف و تلفن (14 سال)، مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر کمیته فقر و مناطق محروم در برنامه ایران 1400، عضو شورای عالی برنامه‌ریزی روابط‌عمومی سازمان بازرسی کل کشور، مؤسس مرکز پژوهش ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، مدیرمسؤول هفته‌نامه باور، مخابرات، پیام پست، خبرنامه ارشاد و مدیر مسؤول مجله انجمن روابط‌عمومی ایران ازجمله سوابق مرحوم مطهری‌نژاد است.

مرحوم مطهری‌نژاد متولد شهرستان دامغان بود و اخیراً نیز مقرر شده بود با همکاری انجمن روابط عمومی‌های ایران، دوره‌های آموزشی متعددی را برای کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برگزار کند که این امر نیمه‌تمام ماند.

مراسم تجلیل و بزرگداشت یک عمر فعالیت فرهنگی میرزا بابا مطهری نژاد، تیر ماه امسال در دامغان برگزار شده بود که در این مراسم از کتاب آخرین کتاب این استاد فقید با نام " شریفیه تا سربلندی" رونمایی شد.

مراسم خاک‌سپاری مرحوم مطهری‌نژاد روز یکشنبه، چهاردهم مردادماه از ساعت 9 صبح از سالن معراج بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

مراسم یادبود آن مرحوم نیز روز دوشنبه پانزدهم مردادماه از ساعت 14 تا 15:30 در تهران- میدان صنعت (شهرک غرب)- ابتدای بلوار فرحزادی- مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

خبرگزاری پانا استان سمنان این مصیبت را خدمت بیت مکرم مرحوم مطهری‌نژاد، فرهیختگان، همه فرهنگ دوستان و اهل علم و هم‌استانی‌های عزیز تسلیت عرض می‌کند و برای روح بلند وی از خداوند متعال رحمت و غفران واسعه الهی خواستار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار