سرپرست شهرک‌های صنعتی البرز: البرز مستعد تولید و صادرات است

کرج (پانا) - سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری دومین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی در استان خبرداد.

کد مطلب: ۸۴۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست شهرک‌های صنعتی البرز: البرز مستعد تولید و صادرات است

محمد امین فرشی، سرپرست شهرک‌های صنعتی استان با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به شرایط مستعد استان در تولید و صادرات و به دلیل نیاز مبرم بازارکشورهای همسایه به کالا و خدمات صنایع ایران، این نمایشگاه از 3 الی 6شهریور در کرج مجموعه گلستان گلشهر به همت شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه مسئولان‌کشوری و استانی همچون سفرا و وزیران خارجی مستقر در تهران، معاون وزیر ، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار البرز و سایر مسئولین استانی حضور می یابند.

فرشی افزود: بدون شک برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه توسعه روابط اقتصادی استان باکشورهای همجوار را بیش از پیش فراهم می‌کند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی البرزگفت: بدیهی است اعتماد سازی، برگزاری نمایشگاه‌های مشترک و ارائه محصولات باکیفیت به بازارهای‌کشورهای همجوار، در ارز آوری و اشتغالزایی در استان نقش به سزایی ایفا می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود بر لزوم احصاء و برنامه ریزی روی محصولات تولیدی استان که قابلیت صادرات به‌کشورهای همجوار را دارند تاکید کرد وگفت: باید برای آن دسته از محصولات تولیدی استان که توان رقابت با کالاهای مشابه را در بازارهای خارجی وکشورهای همجوار دارند برنامه ریزی‌کنیم.

این مسئول افزود: بدون شک با برگزاری این نمایشگاه گام موثری در راستای شناسایی واحدهای تولیدی و صادراتی نمونه استانی و معرفی توانمندی آنها برداشته می‌شود.

وی اظهار کرد: برقراری ارتباط میان واحدهای تولیدی، صادراتی و خریداران خارجی، جذب سرمایه‌گذار خارجی، تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی و صادراتی استان، معرفی توانمندی های واحدهای تولیدی به خریداران داخلی، کمک به بازاریابی و معرفی بازارهای صادراتی‌کشورهای همسایه توسط رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در خارج از دیگر نتایج برگزاری این نمایشگاه خواهد بود.

فرشی افزود: از تمامی بنگاههای‌ کوچک و متوسط در زمینه‌های مختلف از جمله واحدهای تولیدی، صادراتی، صنفی و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی تولیدی دعوت می‌شود در این رویداد اقتصادی مهم شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار