سامان سالور: سادگی نمایش سس توت فرنگی ، مخاطب را درگیر می‌کند

تهران (پانا) - نمایش «سُس توت‌فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی، شب گذشته میزبان کارگردان مطرح سینمای ایران، سامان سالور و جمعی دیگر از هنرمندان سینما و تئاتر بود.

کد مطلب: ۸۴۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سامان سالور: سادگی نمایش سس توت فرنگی ، مخاطب را درگیر می‌کند

به گزارش روابط‌عمومی گروه، سامان سالور (نویسنده و کارگردان نام‌دار و موفق سینمای ایران) و جمعی دیگر از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما شامل سیروس همتی (نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان)، شبنم مقدمی، نسیم ادبی و امیر پوریا، دیشب به تماشای نمایش «سُس توت‌فرنگی» نشستند.

سالور پس از تماشای این اثر نمایشی، ضمن آرزوی موفقیت برای گروه اجرایی و بازیگران، در خصوص نمایش «سُس توت‌فرنگی» گفت:«روابط امروزی آدم‌ها با یکدیگر، پیچیدگی‌ها و مخفی‌کاری‌هایی دارد که می‌تواند به دامن‌زدن و شکل‌گیری یک اتفاق دراماتیک منجر بشود. فکر می‌کنم این اتفاق برای نمایش «سُس توت‌فرنگی» در بازی‌ها و کاراکترها افتاده است».

کارگردان فیلم‌های شاخصی مانند «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» و «آمین خواهیم گفت» ادامه داد:«به نظرم تماشاگر در روند داستان نمایش، انتظار این پایان باز را ندارد، بلکه منتظرِ به نتیجه‌رسیدنِ خیلی ساده‌ای را دارد، مانند خودِ نمایش که سادگی آن، مخاطب را درگیر می‌کند. ضمن این‌که تاکید می‌کنم بازی‌های نمایش را خیلی دوست داشتم. فضای ساده نمایش خیلی گیرا بود.کاراکترها و گفت‌وگوهای بیان آنها و طراحی صحنه نمایش که با سادگی متن هم‌خوانی داشت، از نقاط قوت این نمایش بودند».

سالور همچنین گفت:«دست‌مریزاد می‌گویم به همه کسانی که نمایش «سُس توت‌فرنگی» را در این شرایط و روزهای سختی که نمی‌توان از آدم‌ها انتظار داشت به تماشای تئاتر بیایند، روی صحنه بردند. متاسفانه این روزها آن‌قدر حال آدم‌ها و مردم بد است که نمی‌شود از کسی انتظار داشت رنج سفر و بلیت‌خریدن و تئاتردیدن را تحمل بکند اما امیدوارم به عنوان تنها راه فرار و مفری که در این روزهای سخت برای ما باقی گذاشتند، به دیدن تئاتر بیاییم و از کارهای مستقلی مثل «سُس توت‌فرنگی» حمایت بکنیم».

نسیم ادبی نیز درباره این نمایش بیان کرد:«بسیار لذت بردم از این‌که دوستان عزیزم را روی صحنه دیدم. بازی‌های خیلی ساده و روانی که هر کدام از هنرپیشه‌ها بر عهده دارند و همین‌طور مفهوم نمایشنامه را از طریق دیالوگ‌های متن کاملاً به تماشاگر منتقل می‌کنند».

گفتنی است تاکنون هنرمندانی نظیر کمال تبریزی،گلاب آدینه، شیرین بینا، شیرین یزدان‌بخش، رضا یزدانی، ستاره اسکندری، شبنم مقدمی، سیروس همتی، رز رضوی، محمدعلی ساربان، محمدحسین مهدویان، امیر غفارمنش، امیر پوریا، امیر بنان (تهیه‌کننده سینما)، مهدی فردقادری (فیلم‌ساز)، حمید علی‌نژاد (تهیه‌کننده)، هادی بهروز (فیلم‌بردار) و آمین (خواننده) به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

نمایش «سُسِ توت‌فرنگی» با طراحی و کارگردانی مهدی پاشایی و نویسندگی سپیده فلاح‌فر، از یکم مرداد در تالار قشقایی مجموعه‌ی تئاترشهر روی صحنه رفته و سهیل برخورداری، سمیرا حسن‌پور، مهدی زمین‌پرداز، سحر صباغ‌سرشت، منصور عربی، پرستو علیزاده و علیرضا مهران نقش‌های نمایش را بازی می‌کنند. حامد کمیلی نیز به عنوان صداپیشه با این گروه همکاری داشته است.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مژگان کامجو و فتانه امینی (گروه کارگردانی)، مقدی شاهپریان (طراح لباس)، عسل صابروحید و دنیا یوسف‌پور (دستیاران طراح لباس)، علی سیبی (مدیر صحنه)، حمیدرضا قاسمی (طراح گریم)، عاطفه ابیضی(مجری گریم)، سینا افشار (طراح گرافیک)،کیوان ضیاءپور (طراح و مجری نور)، محسن فرهادی‌سینایی (صدابردار)، سامان سالور (کارگردانِ تیزر تبلیغاتی)، مسعود سلامی(فیلم‌بردار)، حوریا چاپی (عکاس) و احمدرضا حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی و امور رسانه).

نمایش «سُس توت‌فرنگی» هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 19 در تالار قشقایی اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار